Als het goed is...

Ja eigenlijk moet ik die ook gewoon kopen!maar ik ben juist zooooo bang dat er zou staan niet zwanger!dus dan laat ik mezelf liever nog even in twijfel denk ik, tot dat mijn moeder gecremeerd is!zou verschrikkelijk vinden als het negatief zou zijn, zou nu wel dikke klap zijn! maar om positief te blijven, heb wel degelijk 2 keer lichte positief getest dus dat moet toch ergens vandaan komen toch...?plus hoe ik me er bij voel verder, voel me gewoon zwanger en ben al bijna 1 week overtijd!moet toch allemaal wat zeggen! ach denk echt wel dat ik zwanger ben hoor!
liefs

Hoi, ik had in 1e instantie ook een heel lichte streep, dus ik ook een digi CB, Gaf Niet Zwanger! Maar de volgende dag kruitvat wel weer lichte streep en de dag erna al wat donkerder. Dus echt zwanger. CB geeft niet zwanger als er nog weinig HCG in je urine zit. Ben nu bijna 9 wk dus lichte streep is echt zwanger hoor! zeker als je al 2x een steepje hebt. Ik zou morgen ofzo nog een doen (Kruitvat 2 voor 5 Euro is echt heel gevoelig) Succes en sterkte!!

ohhhhhhhhhhhhh nu lees ik het!
Streep is streep meis!!!
Idd na de crematie nog maar eens testen, anders zou het wel eens een domper kunnen worden.
Geniet er van zoverre dat nu lukt!!

xxx
Yvon

Ik heb bij alle twee de zwangerschappen maar een heel lichte streep gehad en het resultaat zit op school en op de bank. Dus een streep is een streep en dat betekent dat je zwanger bent.

Ik wil je nog heel veel succes wensen met de crematie. Meer kan ik niet zeggen!!!!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan