Als het maar niet te snel gaat....

Hoi, ik heb een beetje hetzelfde. Ik ben nu zwanger van de tweede en de eerste kwam heel snel. Als de volgende maar niet nog sneller komt... Mijn man heeft de bevalling om die reden ook gemist.

Ik lag net een paar uur in het ziekenhuis (35 weken en vliezen waren gebroken). Ik had echter geen weeen en ze zeiden dat het nog wel een paar dagen kan duren. Mijn man ging naar huis (het was midden in de nacht) en ik ging slapen. Rond 4.00 uur begonnen waarschijnlij de eerste tekenen van weeen. Niet zo erg dat ik het door had. Pas rond 5.30 toen ik de verpleegster er echt van overtuigd had dat ik met deze pijn niet kon slapen, is ze nog eens weeen gaan meten. 30 minuten later stond de kamer vol verpleging en gingen ze me maar snel naar de verloskamer brengen. 6.00 u -  ik naar de verloskamer en mijn man werd gebeld. Mijn dochter werd 30 minuten later met drie persweeen geboren.  Mijn man was net op tijd om de navelstreng te knippen.

Ik vind het erg jammer dat hij er niet bij was en we maken er al grapjes over dat hij de volgende keer echt niet meer naar huis mag. Aan de andere kant, mag ik zeker niet klagen over de bevalling zelf.

groeten Elsbeth

Terug
Bovenaan