Als ik niet naar de gyn was gegaan......

Life is a rollercoaster....... is dat geen liedje?!?!
Jeetjemina, wat een verhaal en wat een emoties, maar wel geweldig of niet?!! Probeer er van te genieten en veel succes!
Liefs Solleke

Jemig wat een verhaal zeg.
Maar wat geweldig je bent op en top zwanger!
Gefeliciteerd en geniet er maar vollop van en natuurlijk een fijne huwelijksdag toegewenst!

Liefs Britt

Hoi,

Dat kindje van jullie is een echt wondertje! Ik hoop dat je verder een mooie onbezorgde zwangerschap zult hebben.

Wat jij nu beschrijft overkwam mij in april ook. De eerste poging was er ïets"te zien, maar dat zou geen goede zwangerschap zijn. Wij zijn 3 keer terug geweest voordat echt duidelijk was dat het hartje echt niet ging kloppen. Op de eerste echo zou ik ruim 5 weken zijn, terwijl ik al 8 weken was. Het vruchtje is wel in een week tijd gegroeid, maar het hartje ging niet kloppen. Helaas. Maar voor ons komt het ook wel weer hoor!

Geniet van jullie wondertje, en een heel fijne trouwdag!

Groetjes, Kat

lieve Saskia,

Meid, je hebt me echt hier zitten met tranen in mijn ogen. Wat een
groot, GROOT wonder zeg. Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje jaloers
hoor, maar ik gun het je van ganser harte.

Wat een prachtcadeau zeg zo vlak voor je trouwdag.

Maarruh, is jou helemaal niet verteld hoe het nu kan dat dit allemaal zo gegaan is??????

Ik zou dat toch wel graag wel eens willen weten hoor.

In ieder geval van harte gefeliciteerd hoor.

liefs Hester  

Stiekem hebben we dit allemaal gehoopt, dat het gewoon niet goed gezien
was op de echo, en bij jou is het zo, de wonderen zijn de wereld nog
niet uit.

Van harte gefeliciteerd, ik vind het echt fantastisch voor je.

Ik wens je een gezonde zwangerschap toe.

Kus

Miep

Hoi,

Ik moet nog even wennen aan de manier waarop de reacties geplaatst worden hoor. Las ik net weer je 1e verhaal en lees ik daaronder allemaal felicitaties en wordt er over wondertjes gesproken. Ik dacht oh jee zeg, ze hebben het allemaal verkeerd begrepen wat verschrikkelijk!!!
Toen zag ik opeens jouw stukje staan en wil ik je bij deze natuurlijk ook feliciteren!! Lijkt me heel onwerkelijk zeg maar het is echt waar en ik kan me voorstellen dat je de hele dag naar dat fotootje blijft kijken!! Kun je weer heerlijk meekletsen op het februari forum!
Afgelopen woensdag ben ik zelf voor nacontrole geweest en ik had inderdaad vaag op de achtergrond nog die hoop dat er opeens een kindje naar me zou zwaaien...helaas moeten wij daar nog even op wachten.
Voor jullie alle goeds en geniet ervan want het is zo bijzonder. (zoals je zelf   natuurlijk weet!!)

Liefs Ineke

Wat een geweldig nieuws. Erg tegenstrijdig allemaal maar wat fantastisch dat het er toch is!!!! WOW ik ben echt even helemaal sprakeloos en heb een glimlach van oor tot oor. Vreselijk dat ze het in eerste instantie niet hebben gezien maar dit is wel heel bijzonder. Ik wens je verder een heel onbezorgde zwangerschap en een geweldige huwelijksdag.

Ik spreek je op het februariforum!!!!!

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan