als ik op bed lig voel ik de baby

echt duidelijk te voelen als ik s' avonds op bed ga liggen en mijn hand op me buik leg komt de baby er tegen aan liggen echt een fijn gevoel is dit.
laatst ook voelde ik ineens wat onder me vinger weg glippen. zelfs me man heeft het ook gevoelt.
van binnen uit voelt het iets lichts tegen aan drukt das dan niet heel duidelijk.
en als ik over dag gewoon heel rustig zit dan voel ik ook wat in me buik. maar dan moet ik me echt erop concentreren.
groetjes van mij

Leuk hè!!! Heerlijk gevoel is dat.
Ik voel sinds een week of 1,5 onze baby ook. Erg vroeg, maar kan dus wel.
Ik vond dat bij mijn vorige zwangerschap ook zo leuk, dat je kindje zich echt onders je hand nestelt. Zo lief.
Ik voel het nu ook steeds krachtiger worden. Eerst moest ik me echt concentreren maar nu voel ik door de dag al. Heerlijk hè. O, ik kan daar zo van genieten!

Ik voel het ook al, sinds 13,5 weken. Ik geloofde het voorheen nooit zo als je al zo vroeg je kleintje voelde. Maar nu bij de derde voel ik het inderdaad ook zo vroeg. Bij de eerste met 18 weken en met de tweede met 16 weken. En nu dus met bijna 14 weken.

Maar wel nog maar heel lichtjes en alleen als ik rustig ben of een beetje in elkaar gezakt zit.

Wat fijn dat jullie de baby al voelen.
Ik voel ook nog niks... Zou wel graag willen, maar zal ook nog geduldig even moeten wachten...

Groetjes Bregtsje
15wk 6dg 1e kindje

O, ik wil ook!!!!

Nu 15 weken en ik wacht met veel ongeduld op de eerste schopjes en plopjes, maar de komen maar niet... terwijl ik tot nu toe op welke echo een vrolijk spartelend hummeltje zie.... Mijn kindje ligt telkens met de rug naar mijn buikwand toen, op z'n zij, dus misschien voel je het dan minder snel dan wanneer ze tegen de buikwand schoppen. Vorige keer voelde ik het voor het eerst bij 16/17 weken.

Dacht gisteren even dat ik iets voelde maar een paar seconden later bleek toch echt duidelijk dat het luchtbelletjes in de darmen waren geweest... helaas!

Iris

Terug
Bovenaan