als ik op bed lig voel ik de baby

inderdaad nog even geduld dan denk ik voor die gene die nog niks voelen.
maar vast binnen kort jullie ook!
is inderdaad echt heerlijk zo je baby voelen.
de baby is nu natuurlijk nog klein en dat voel je ook echt zo. dat het klein is.
so sweet.
groetjes van marielle
16 weken en 1 dag zwanger.

Ik wil het inderdaad ook zo graag voelen, maar bij mij ligt de placenta voor de buikwand. Volgens de vk voel ik het pas heel laat of misschien wel helemaal niet. (kan me haast niet voostellen en zou dit ook echt niet willen)

Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet goed weet wat ik moet voelen. Het is bij mij de eerste en ben gefocust op luchtbelletjes. Voel inderdaad wel luchtbelletjes, maar dat kunnen net zo goed de darmen kunnen zijn.

Misschien als je het eenmaal voelt, dat je het heel goed kunt onderscheiden

Ik voel ook nog niets hoor maaike. Ik ben nu 17 weken en 4 dagen. En inderdaad ik weet ook niet wat ik moet voelen. Vanmiddag voelde ik wel wat steekjes, maar dat zou ook weer bandenpijn kunnen zijn. Afijn rustig afwachten maar.
Bij mij ligt de placenta ook tegen de buikwand aan, dus kan het idd wat langer duren.

Heerlijk gevoel he! Ik voel ook nog niks hoor, komt vanzelf wel ( hoop ik haha) bij mijn zoontje voelde ik het met ruim 17 ween, bij mijn dochter met ruim 15 weken, Ben nu 15, 4 dus hoop dat t gauw gebeurt

Ik moet helaas ook nog even wachtten de verloskundige voelde het van de week al wel. Ik ben gisteren eens lekker in bad gegaan en lekker met mijn handen op mijn buik. Maar helaas niets gevoeld

Hi allemaal,

Ik heb van de week ook voor het eerst de kleine gevoeld. Ben morgen 16 weken dus dat is al lekker vroeg! Het is nog wel heel voorzichtig hoor! En ik moet me wel concentreren!

Bij mijn eerste zat de placenta ook aan de voorkant, maar ik heb mijn zoontje toen vanaf week 19 dagelijks heel erg goed gevoeld! Hij trapte er op los! Dus het wil niet altijd wat zeggen dat de placenta aan de voorzijde ligt dat je niets voelt! Hij kan zachter wezen, misschien dat weet ik niet maar voelen deed ik m zeker! Ik hoop voor degene die de placenta aan de voorkant hebben dat ze hun kleintje snel morgen voelen! ( het kan trouwens wel wat later wezen dat je je beeb voelt hoor! Tenminste dat zei de VK toen tegen mij!)

Liefs Janne

Ik voel ook nog niks, maar ben zo benieuwd hoe dat nou is als je je kindje gaat voelen! Ik heb ook nog niet echt heel erg veel buik ofzo dus dan is het af en toe net of het niet helemaal 'echt' is dat ik zwanger ben haha. Kan niet wachten tot ik het voel en elke dag die bevestiging krijg dat er een kleine in mijn buik zit!
Gr, Mar

Hi, ik voel de baby ook, sinds 16,5 week.
ik voelde wel meteen verschil tussen darmbelletjes, dit zijn echt plopjes tegen de buikwand aan. Ik voelde het voor het eerst tijdens een massage bij de thermen, erg grappig.

nu vooral als ik op bed lig en soms tussendoor ook wel eens overdag op mn werk.

Echt superleuk. dit is mijn eerste kindje.

ik hoop dat jullie het ook snel mogen ervaren!!

Terug
Bovenaan