als je bent bevallen doe je als eerste....

ik wil zodra ik ben bevallen 8 witte boterhammen met filet american!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb ik bij mn dochters ook gedaan. oh, wat is dat genieten dan zeg!
en savonds wil ik een grote biefstuk met strogenof saus! en dan lekker rauw!!!!

dan de nacht: op mn buik slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daar verlang ik nog t meeste naar!!!! kan echt niet wachten tot ik weer heerlijk op mn buik kan slapen..

wat gaan jullie als eerste doen/eten/drinken

liefs, do

Doen: heerlijk slapen op mn buik
Eten: alles wat ik niet mocht, rauwmelkse kazen, filet american, rosbief enz.
Drinken: niet gelijk maar als de voeding goed op gang is, een biertje

Ik ga gelijk carpaccio eten hmm heelijk met parmazaanse kaas en pijnboompitjes en ruccola sla. (ff mijn kwijlbakje legen hoor!) Jeetje wat heb ik daar trek in. Verder zal ik ook op mijn buik gaan slapen.

Oh, buikslapen!!!!
En een lekker ijskoud glas bier of champagne!
Trouwens het alcoholvrije biertje van bavaria (lemon) is ook erg lekker. Dat drink ik nu af en toe.

Op mijn buik liggen en biefstuk eten(daar komt mijn moeder de 1ste week bijna iedere dag mee aan,onder het motto:je moet weer opknappen en goed voor de bv)
verder weer eens een glaasje zoete,witte wijn,maar niet veel want wil weer bv gaan geven

verder zijn er niet veel dingen die ik mis

liefs jootje

Ik ga in ieder geval een pistoletje met brie eten ik weet dat dat nu ook mag als je oplet dat het niet is gemaakt is van rauwe melk maar uit principe doe ik het toch niet.
Buikslapen ga ik ook doen (eindelijk)
Verder geef ik niet zo om alcohol al vind ik het af en toe wel lekker om een breezer te drinken.

hahah..ik riep bij de eerste ook dat ik gelijk weer carpaccio wilde ...vervolgens kwam echt iedereen(familie, vrienden) de eerste week met carpaccio aan...maar had er toen dus echt totaal geeen zin in!!!Geen hap genomen...hahaha..

Maar ik wil echt als eerste een biertje!!!!Kan niet wachten tot het eindelijk weer kan!!Wel eerst bv geven...

Terug
Bovenaan