als je bent bevallen doe je als eerste....

mmm.... lekker rood stuk biefstuk eten, heerlijk!
Buikslapen, daar ga ik me maar niet op verheugen. Vorige keer een onverwachte keizersnede, nou ik sliep met dikke buik beter dan met die enorme wond.... Het is niet gezegd dat het dit keer ook weer zo gaat, maar voor het geval het weer een ks wordt, ga ik me nog maar niet verheugen op makkelijker slapen :)
en verder: heel veel snuiven aan die pasgeboren baby, wat ruikt dat toch lekker! (daar moeten ze een parfummetje van maken ;-)

ik vind pasgeboren baby's ( dus als ze echt echt net uit zijn) echt stinken hahahaha

vind ze pas lekker gaan ruiken als ze in bad zijn geweest met zwitzal ;P

Om over een dag te praten zou ik 's ochtends een pistoletje willen met file american mtet brie en een groot glas verse jus( nu veel last van zuur dus niet mogelijk)

' s middags wil ik weer een stokbroodje file met brie en weer verse jus.

's avonds als voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht lekkere salade met geb aardappelen met een kogel biefstuk met kruidenboter en een glas rose.

Mmmmmm lekkerrrrrrr

En op mijn buik slapen heerlijk kan niet wachten.

Liefs RH

als ik bevallen ben wil ik heel graag een lekkere bruine boterham met een spiegelei! Een pistoletje filet american. En lekker pasta met verse zalm. Daarnaast hoop ik dat ik de dag door kom zonder pijn en weer lekker mijn ding kan doen(lees huishoudelijke taakjes, wandelen)

En een glaasje champagne om het te vieren hihi

Groetjes

Dit is een leuke topic :):)

Buikslapen
broodje shaurma met knoflooksaus eten
pasta en bami eten en weer kruiden in m'n eten

Biertje en/of wijntje drinken.
Lekker wandelen en conditie opbouwen ;) die is nu ver te zoeken.

Volgens mij ben ik de enige die absoluut geen buikslaper is!!! Vreselijk... hahah

Als ik helemaal opgekanpt ben ga ik lekker met de kinderen zwemmen en kan ik eindelijk weer met mijn zoon van de wildwaterbaan!
Ook ga ik lekker de sauna in met mijn man, dat mis ik vreselijk en 's avonds een glas rosé.....

Nog enkele weekjes!!!

Terug
Bovenaan