Als je een miskraam krijgt...heb je dan ook minder zwangerschapssymtonen??

hoi emmie.

ik heb zelf 2 keer een mk gehad, de eerste keer kwamen we er bij de 10 weken echo achter dat het kindje al 2 weken gestopt was met  leven, maar toen had ik nog volop zw kwaaltjes, de 2e keer ging het mis met 6 weken, toen was ik alleen wat moe, en toen ik daarna zwanger raakte lette ik echt op alles, en dacht toen ook vaak dat het mis ging want k had buikpijn en de klachten namen af, maar inmiddels ben ik 20 weken zwanger en gaat het goed!
De verloskundige zei ook tegen mij dat een miskraam bijna altijd begint met bloedverlies.
Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.
Wanneer mag je voor je eerste echo??

xx natascha

ja het is ook allemaal spannend en eng.....
je hoort om je heen dat mensen een miskraam krijgen of inderdaad overdonderd worden bij de eerste cho....zelf mag ik pas 9 juni naar de vk toe en ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger...ben soms erg moe..maar verder weinig kwaaltjes....
Hoop dat ut allemaal goed gaat en proberen je gedachten om te zetten naar positieve gedachtes: is ook veel beter voor je kindje in je buik!!!!!

Hoi Emmie

Ik ben inmiddels ruim 20 weken zwanger en buiten vermoeidheid om heb ik totaal geen klachtjes gehad. Vandaag bij de 20 weken echo bleek de kleine het uitstekend te maken en super te groeien. Probeer je niet te veel druk te maken over het ontbreken van de kwaaltjes (soms makkerlijker gezegt dan gedaan, ik weet het uit eigen ervaring) en lekker van deze zwangerschap te genieten, Het is in ieder geval veel beter dan de hele dag missselijk boven de wc hangen toch .
Liefs Natalie
(20w5d)

He Nathalie,
Ik zou me niet druk maken hoor, je hebt toch een positieve test gehad!! Ik had tijdens mijn 1e zwangerschap werkelijk nergens last van, dus natuurlijk ook mijn twijfels. Nu was ik onlangs weer in verwachting... alle zwangerschapssymptomen die je maar kunt bedenken en het ging helaas na 5 dagen overtijd alsnog mis. Ik heb gelezen dat misselijkheid tijdens de zwangerschap een minder grote kans op een miskraam geeft???!!! Maar daar klopt dan bij mij niets van. Elke zwangerschap en elke vrouw is dan ook verschillend. Ik zou lekker genieten, want misselijk zijn is natuurlijk ook geen pretje.
Groetjes Amber

Terug
Bovenaan