A
Anoniem
Guest
<p>Lieve mama's</p><p>Heb lang getwijfeld om dit onderwerp aan te snijden, maar ben opzoek naar wat erkenning. Of misschien tips. </p><p>Ik heb een zoontje van 11 weken en een dochtertje die volgende maand 2 word. Ik hou ziels veel van mijn Kids, en zou ze voor geen goud willen missen. Alleen zit ik niet goed in mijn vel , ik herken mezelf niet meer. Ben heel ongeduldig en verdierig op het moment, zonder specifieke reden. Ik heb een beetje het gevoel dat ik mama ben, en verder geen persoon meer ben naast mama. Ik heb helaas mijn werk verloren en mijn hobby's heb ik ook niet meer aangezien ik nu druk ben met mijn Kids. Ik zorg met liefde en plezier voor ze, maar eigenlijk ben ik alleen maar de hele dag een beetje thuis met de Kids. Het klinkt misschien lullig maar af en toe vind ik het helemaal niet leuk 🙁. Mijn man is veel weg voor zijn werk, en als hij thuis is heb ik eigenlijk niks te vertellen. Ik was een heel sociaal , levendig persoon. En nu lijk ik wel een beetje een zombie, (mombie?) .? herkent iemand dit ? Of heeft iemand tips? Ik durf er met niemand echt over te praten. </p><p>Veel liefs xxxx </p><p> </p>