als je last van je buik hebt..

Hahahahaha Talke... de helft heb je goed... wel laptop op schoot, maar dan nog beneden op de bank. Wilde eigenlijk op tijd naar bed, maar dat gaat dus niet meer echt lukken... Morgen weer eerste werkdag, dus vroeg op.

Ja Swinnie en ik gaan bijna hand in hand, alleen zij schijnt d'r eitje al gehad te hebben en ikke denk ik nog niet.  Nod 13 september.

Hoest met jou? Heb je alweer je draai gevonden? Ik hoop echt voor je dat je Sweety achterna gaat, dus gelijk bam volgende ronde raak. Ik duim voor je hoor!!

Liefs,

Tammy

Moest er ook erg om lachen ik zie je zo zitten! Dus de helft goed, ok daar doe ik het voor. Wij hebben een "'vaste computer", maar wel een hele comfortable burostoel.

Op zich gaat het goed met mij. Weet alleen niet hoe en wat ik zit nu op dag 26 dus maar effe afwachten (normaal 24 of 25) maar ik meen dat mijn eisprong deze maand dus later is. Ik hoop Sweety achterna te gaan. Maar we hebben weinig geklust. Had vorige week mijn verstandskies eruit laten halen. Dag daarna geklust (nee, dat is niet zo prettig) dus verder die week maar niet. Het is ook niet zo goed als je een foto moet laten maken en pijnstillers moet slikken. We zien het wel.

Moet morgen ook weer werken, half dagje dus dat is snel om.

Werk ze morgen

Kus talke

Spannende tijden dus... zou het wel, zou het niet...   pffff... succes hoor!

Kus, Tammy

Ik heb last van misselijkheid en had gisteren ineens dat ik in mijn onderbuik aan beide zijden een trekkend gevoel had, net of het spierpijn was. heb mijn ei denk ik 22 augustus al gehad en ben sinds afgelopen maandag erg misselijk.
wat zitten we ons zelf weer gek te maken met al die dingen die we voelen, erg he?

nou iedereen succes en hopen dat de tekenen zijn zoals we denken dat ze zijn en dat we lekker allemaal zwanger zijn!!!!

hallo meiden ,
ook bij mij slaat de twijfel alweer toe buikpijn net ongi maar iets anders lijkt op spierpijn , vol gevoel ook, loop het liefst met mijn knoop van de broek open hihihi
met vlagen misselijk en met vlagen pijnlijke gevoelige, stekende borsten
mijn nod is de 6e... dus ik moet echt nog ff wachten
liefs tamaar

Ha dames!!

Nou,het is alweer een beetje over,heb afgelopen nacht echt een opgeblazen gevoel gehad...kon er bijna niet van slapen.
Vandaag alleen links een paar steekjes gevoeld,verder niks vreemds.
Ik heb volgens mij mijn ei al afgelopen weekend gehad,maar dat weet ik ook niet heel zeker.
Ik heb me voorgenomen dat als het deze ronde niet raak is er wel beter op te gaan letten...proberen te klussen rond die tijd.
Tot nu toe komen we vaak alleen in het weekend aan klussen toe,ik moet er iets op gaan vinden om mijn vriend te gaan verleiden om het door de week ook wat regelmatiger te doen...hadden we het maar niet zo druk...!!
Nou,jullie hebben ook zo langzaamaan al wat klachtjes zo te horen...hopelijk zijn die klachtjes niet voor niets!!!!

Bye,bye..ladies!!!

Love&kisses Swinnie

Terug
Bovenaan