Als je te horen krijgt bij echo dat het vruchtje gestopt is met groeien merkte je dat al?

Nou meis, het wil allemaal niks zeggen je weet het gewoon niet van te voren of het nog leeft of niet. Zo heb ik het ervaren.
Ik moest toen ik 9 weken en 3 dagen zwanger was voor me eerste echo en toen zagen ze dat het hartje niet meer klopte en dat het gestopt was met groeien bij 8,5 week.

Ik wilde wachte   totdat het er zelf uit kwam maar na 2 weken nog niks dus heb het er uit laten halen dat is deze vrijdag gebeurt.

Mijn kwalen zijn nu pas allemaal weg, dus het zegt echt niks,

Sterkte ermee en maak je niet al te druk
 gr nancy

Hoi Nancy,
Sterkte ermee, ik zit in bijna dezelfde situatie. Mijn voorgevoel klopte al, wij waren afgelopen do op echo, en het vruchtje was ook gestopt met groeien bij 7-8 weken. Ik zou nu 11 weken zijn. Nu maar afwachten, maar ik heb het gevoel dat er niets komt, ik ga morgen bellen of ik deze week nog curretage kan krijgen. Balen hoor, het is voor mij nu al de 2e miskraam, in april heb ik er ook 1 gehad, na 6 weken kwam dit spontaan. Dit kwam als een schok. Nu had ik al een schild om me heen gebouwd dus was het wel heel erg maar niet een schok. Nou jij sterkte ermee, en we blijven posititief he! Het komt wel goed, denk ik altijd maar.
Gr. Stella

Terug
Bovenaan