Als je vriend van bier houdt..

Alcohol kan natuurlijk invloed hebben. Maar zolang het zaad van je vriend niet is onderzocht weet je niet eens wat de kwaliteit is. En om het gezellig en ontspannen te houden lekker laten doen. Het komt zoals het komt. Die van mij drinkt ook wel eens een biertje en rookt. Inmiddels 13 weken zwanger van de 2e
 
Alcohol kan natuurlijk invloed hebben. Maar zolang het zaad van je vriend niet is onderzocht weet je niet eens wat de kwaliteit is. En om het gezellig en ontspannen te houden lekker laten doen. Het komt zoals het komt. Die van mij drinkt ook wel eens een biertje en rookt. Inmiddels 13 weken zwanger van de 2e
 
Ehm, mijn partner en ik zijn zwanger geworden TIJDENS carnaval en in Limburg is dat dus continu party, amper rust en ja: elke dag alcohol ? nu 29 weken en alles is gewoon ok ❤️
dus enjoy jullie leven alsof je niks anders doet dan normaal, (natuurlijk doe je deze bezigheid wel vaker tijdens de juiste dagen) met daarna de gedachte dat t raak kan zijn en dat dan even in de gaten houden rond je normale menstruatie tijd. Meer niet voor nu. Wij waren ongeveer 2 maanden bewust bezig maar niet per se echt de focus erop. En ook wisten we dat met carnaval mijn ovulatie plaatsvond en toch hebben we  niet alleen dáarom meer gedaan, tenminste niet omdat we moesten van onszelf. Denk dat het ook wel klopt wat de andere dames aangeven: een drankje zet de ‘mood’ er vanzelf in en houd dat gevoel weg van: we moeten hiermee nu een baby maken ? zodat het wel leuk blijft en niet een taak...natuurlijk doet iedereen meer rond die dagen, en voelen beide de spannende gevoelens erbij: zou het? Probeer alleen de focus hiervan af te houden voor elkaar ☺️
Mocht het na een half jaar nog niet gelukt zijn dan kun je eens testen inderdaad qua sperma enzenz. nu de natuur zijn beloop laten doen en proberen niet te veel te lezen als je pas zo kort bezig bent ? dan zou je stress en zorgen krijgen wat hoogstwaarschijnlijk nergens voor nodig is. Goodluck ?
 
Zelf ben ik niet zo'n alcoholdrinker, maar mijn vriend was dat voor ons zoontje wel wat meer dan gemiddeld. Zoals ik eerder ook al las, hebben we daar in eerste instantie niks mee gedaan. Pas toen ik na ruim een half jaar nog niet zwanger was is hij gaan minderen. Maar toen misschien nog wel de hoeveelheid die jouw vriend nu drinkt ;-). Twee maanden later was ik zwanger. Geen idee of dat wat met elkaar te maken had, hoor. Maar we wilden het iig geprobeerd hebben. Sinds de geboorte van ons zoontje drinkt hij niet veel meer, en bij de tweede (nu 20 weken zwanger) was het bij de derde keer al raak. Maar ook geen hormonen gebruikt tussendoor, dus daar kan het ook aan liggen. Ik heb wel altijd het idee gehad dat minderen met alcohol heeft geholpen, maar nogmaals, ik vind niet dat jouw vriend veel drinkt.
 
Wij zijn  wel gestopt met drinken toen wij zwanger probeerde te worden.  Alleen met nieuwjaar  hebben wij gedronken.  En raad eens toen was het die ronde raak. Dus ik ben van mening dat het niet altijd iets wilt zeggen. Maar het is altijd gezonder zo min mogelijk te drinken voor de kwaliteit  van het sperma wat ik zo heb zitten lezen toen?
 
Terug
Bovenaan