Als m'n hoofd los zat.....vergat ik die ook nog een keer!...

A

Anoniem

Guest
Ik ben er nu soms wel een beetje zat van hoor, die vergeetachtigheid!
Kom net terug van de supermarkt met Jarno, zie ik dat ik de maxicosi helemaal niet vast heb gezet met de gordel....  Ik schaam me diep!... Gelukkig is het maar een klein stukkie, maar toch... Ook dan kan er iets gebeuren.

Ik werk tegenwoordig ook met lijstjes en briefjes, want anders vergeet ik echt de helft.
Ook als mijn man me iets heeft verteld, gaat het soms het ene oor in en het andere uit. En dan kan ik iets aan 'm vragen en blijkt 'ie dat net verteld te hebben aan mij...
Het is niet dat ik niet geinteresseerd ben, maar zo lek als een vergiet!

Moest ik ff kwijt...

Lien.

Owww, wat enorm vervelend. Is echt rottig, zeker als je daardoor echt belangrijke dingen vergeet. Ik werk trouwens ook met lijstjes, anders vergeet ik ook dingen, maar ook omdat ik het dan niet allemaal hoef te onthouden. Dat is minder chaotisch in mijn hoofd.

Ik heb er gelukkig niet zo'n last van, maar toevallig zat ik vandaag in de auto en dacht ik: "Oh!! Stoeltje niet vastgezet!" Half in paniek, bleek ik het toch gedaan te hebben, ik kon het me alleen echt niet herinneren...
Ik dacht dat het een ramp zou zijn als ik op het werk zou komen, want daar moet ik heel veel onthouden, een heleboel balletjes hoog houden als het ware, maar dat lukt me als vanouds. Wauw ben onder de indruk van mezelf.
Waarom vergeet ik thuis dan wel van alles??? Auto af te sluiten, telefoontjes te plegen, dat ene ding waarvoor ik echt naar de winkel moest etc, etc...

Veel succes met je 'zeef'! Helaas zul je het er mee moeten doen.

Groetjes, Karin

Jaah hoe herkenbaar...dat met die gordels van de maxicosi heb ik ook een keer gehad, maar ik dacht dat ineens toen ik onderweg was en toen heb ik gelijk de auto aan de kant gezet...

Ik weet ook heel vaak niet meer dat ik iets heb gedaan of niet, of wat iemand nou net zei of wat ik net dacht mee te moeten nemen met de boodschappen...gek wordt ik gek....

Bij de oudste heb ik het ook zo erg gehad, en toen heeft het echt bijna 2 jaar geduurd voor ik de oude was...en toen was ik binnen een paar maanden weer zwanger...ben benieuwd hoe lang het nu zal duren

iedereen met dezelfde problemen...heeeeel veel sterkte

groetjes Yvonne

Oh, erg hè?! Mijn vriend zegt al 'dat hoef ik jou niet te vertellen, want het interesseert je toch niet'  Zeg ik dat het nog van de zwangerschap is, zegt hij dat ik niet zoveel moet lezen, omdat ik denk dat ik het dan ook heb... Of 'ben je op me uitgekeken ofzo?'
Nou ja, denk dat hij diep in zijn hart wel beter weet en ik zeg het hem ook, hoor... Maar ja, mannen

oohw heel herkenbaar. Wij zijn laatst met een losse maxicosi van de achterhoek naar Groningen gereden, onderweg nog een keer hard moeten remmen... Ik moet er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren!

ik ben dus ook heel vergeetachtig. (zie ook mijn topic over tendenpoetsen). Ik vergeet de boodschappen bij de supermarkt, als ik onde douche sta kan ik niet onthouden of ik mijn haren al heb gewassen, of ik al zout bij het eten heb gedaan (wat was de rijs gisteren zout!!!) etc.

Ook op mijn  werk is het vreselijk. Ik moet onderzoeksrapporten  schrijven en vergeet voorturend wat het nou was dat ik wilde schrijven, wat ik nog moest uitrekenen hoe een of andere theorie nou ook al weer in elkaar stak (dus maar weer voor de honderduizendste keer doorlezen...grrrr)

Hoi

Hier nog een hoor! Ik was altijd al wel een zeef maar nu ben ik echt een vergiet. Vergeet ook altijd de helft van de boodschappen (ook als ik het op een briefje heb staan )
Hopelijk komt het snel weer goed, haha

Ook sleutels en portemonneekwijt. Doekje boven laten liggen als ik fles ga geven, kan ik weer naar boven, grrr

gr Petra

Terug
Bovenaan