Als m'n hoofd los zat.....vergat ik die ook nog een keer!...

ik heb ook erg veel last van vergeetachtigheid, ik hoop dat het snel weer overgaat want dit is echt niet goed   als ik bijv iets opgeruimd heb dan weet ik niet meer waar of als iemand me wat vertelt heeft weet ik het later ook niet meer precies   dat vind ik best erg dus nu maar hopen dat het snel weer overgaat!!
succes iedereen!!

groetjes Chantal

Ha, ha, ha, ik ben dus duidelijk niet de enigste!
(Gelukkig dat niet alle vrouwen tegelijk aan het ontzwangeren zijn, want dan zou het
een rare wereld worden!...)

Maar ik ben er ook nog enorm onhandig bij! Hebben jullie dat ook? (En nee, daar had
ik nog geen last van vóór de zwangerschap, echt niet! )
Ik laat van alles vallen, soms met vreselijk vieze gevolgen.... bijvoorbeeld een pot saus voor macroni laten vallen midden in het gangpat in de supermarkt.
Maar hier thuis sneuvelt er ook van alles.
En ik stoot me echt heel vaak! Gewoon omdat ik niet oplet waar ik loop. Laatst ben ik van de trap gevallen (gelukkig zonder Jarno op de arm) Maar ik zit nu onder de blauwe plekken, ziet er echt niet uit...

Nou ja, ik hoop dat het niet al te lang gaat duren.

Sterkte allemaal!

Lien.

van de week gingen we ff weg. wandelen naar oma.
nou, voordat ik weg was had ik al 5 keer mijn deur op slot gedraaid en ook weer open omdat ik elke keer weer iets vergat...

normaal gesproken heb ik er niet zo heel veel last van moet ik zeggen. tijdens de zwangerschap en vlak na de bevalling wel, maar verder viel het wel weer mee... maar afgelopen week...... pffffffff!

groetjes.... uuuh hoe heet ik ook alweer? oh ja... marijke

Ha, ha, ha, Veerle, dat had ik laatst ook!!! Bolletje met wasmiddel stond nog mooi boven op de wasmachine. Lekker bezig!

Lien.

Hihihihi, volgens mij heb ik al het bovenstaande ook al eens gedaan: stoeltje vergeten vast te zetten, was gewassen zonder wasmiddel, sleutels vergeten en de deur dicht getrokken, hond vergeten bij de supermarkt (was halverwege de weg naar huis toen ik het bedacht hoor, niet een dag later, maar toch...), kaartjes die ik 2 maanden later terug vind die ik dus blijkbaar niet heb gepost, etcetera, etcetera. Vandaag reed ik met een idioot lange omweg naar huis omdat ik vergeten was dat onze opengebroken straat niet langer opengebroken is (al een maand niet meer). Bedacht ik me pas toen ik vlak bij huis was. Ik was al dement, maar nu ik weer zwanger ben zit ik net als de vorige keer in een zeepbel...niets dringt echt door. Behalve Esther, zodra die een kik geeft ben ik één en al aandacht, haha!

Groetjes,

Eveline

allemaal herkenbaar! Ik ben ook veel onhandiger geworden, tegen dingen aanlopen, dingen laten vallen. Ik voel me soms zo'n kluns.

Maar gelukkig levert het wel grappige situaties op en kunnen we er om lachen!

Terug
Bovenaan