P peet37 jun 1, 2012 #9 Idd geen bezwaar en dit was een tijdje geleden al afgesproken dacht ik. Sindsdien heb ik hem ook niet meer aangeraakt. Haha, je doet het echt heel goed en netjes Lynn!
Idd geen bezwaar en dit was een tijdje geleden al afgesproken dacht ik. Sindsdien heb ik hem ook niet meer aangeraakt. Haha, je doet het echt heel goed en netjes Lynn!
A ANONYMOUS_USERNAME jun 1, 2012 #10 super meid dat jij dat voor je rekening wilt nemen!!! Ik ben nu 12 weken en 6 dagen. 21 juni weer naar de verloskundige voor controle. liefs
super meid dat jij dat voor je rekening wilt nemen!!! Ik ben nu 12 weken en 6 dagen. 21 juni weer naar de verloskundige voor controle. liefs
A ANONYMOUS_USERNAME jun 1, 2012 #11 oeps sorry vergeet te zeggen wanneer ik uitgerekend ben. 8 december
A ANONYMOUS_USERNAME jun 5, 2012 #12 helemaal prima hoor Ik ben nu 10 weken en 4 dagen. uitgerekend op 29 december. Vanavond 2e echo bij vk
helemaal prima hoor Ik ben nu 10 weken en 4 dagen. uitgerekend op 29 december. Vanavond 2e echo bij vk