als vruchtje is gestopt met groeien merk je dat aan verschijnselen

Maar dat geldt hopelijk niet voor iedereen denk?!
Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger en ben ontzettend moe.. Niet dat ik veel  meer slaap maar heb het wel nodig.

Ook hoe drukker ik me maak des te meer kramp ik in mijn buik krijg, soort zeurende menstruatiepijn. Misselijk ben ik ook niet maar mijn tepels zijn wel weer erg gevoelig doen gewoon zeer.Maar dat wil toch niet altijd alles zeggen? Sommige zijn 9 maanden misselijk en andere bijna niet.

Ben bang dat he tniet goed het is de eerste x. Zo'n missed abortion, is het dan niet levensvatbaar? Wordt er niet vrolijk van eigenlijk weet net 2 dagen dat ik zwanger ben dus echt zwanger   gevoel heb ik ook weer niet. Ben benieuwd!!
 
Een missed abortion is eigenlijk een soort opruimingssysteem van de natuur. Er is dan iets niet goed met het kindje, waardoor je lijf ervoor zorgt dat het niet blijft leven.
Soms komt het kindje er dmv een miskraam spontaan uit en bij een missed abortion blijft het dus zitten en komt het er soms na verloop van tijd spontaan uit en soms is een ingreep in het ziekenhuis noodzakelijk.
Maar dit zijn niet echt opbeurende dingen, dus om je gerust te stellen:
Ik ben morgen 19 weken zwanger en ben niet 1 x misselijk geweest. Het is dat ik zeker weet dat ik zwanger ben, anders zou ik het gewoon vergeten, zo goed voel ik me. Alleen gevoelige borsten en wat eerder moe als normaal.
Maak je dus geen zorgen, iedere zwangerschap verloopt anders en zelf heb je er zo weinig invloed op. Ga gewoon van het positieve uit, want de meeste zwangerschappen verlopen zonder problemen.
Groetjes, Anakin.
 
Ik weet het sinds vandaag maar ben heb nog steeds klachten. Mijn borsten doen nog zeer, zeer veel last van maagzuur en misselijkheid. Ik heb alleen nooit eerder zwanger geweest dus weet niet of t bij een 'echte' zwangerschap anders voelt
 
Terug
Bovenaan