als we dan toch bezig zijn

A

Anoniem

Guest
Wanneer doe je je kindje oorbellen in.

Ik zie wel eens kindjes van een paar maanden die al oorbellen dragen, ik zou dat dus niet doen.
Tess heeft bij haar dopen een paar mooie oorbellen gekregen maar die blijven nog een paar jaar in de kast liggen.
Hoe denken jullie erover?

Groetjes sandra

ik zou wachten tot ze er zelf voor kiest
en dan ook zeker weten dat het geen opwelling is
omdat een vriendinnetje dat ook heeft

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik vind het bij kleine kindjes ook niet mooi, pas als ze zelf aangeven dat ze oorbellen willen mogen ze van mij oorbellen ( maar hopen dat het voor de op dat moment evt. populaire piercings zijn!!!! hihihih......)

groetjes Danielle.

Ik vind het geen gezicht, bij die kleintjes. Ze zijn mooi genoeg van zichzelf!

Ik daarin tegen wil wel graag dat ze oorbellen heeft....
Maar ik ging het na vragen....En elke juwelier wilde dat niet doen....
Ze doen het alleen als het kindje zelf kan aangeven of ze het wel wil of niet!

Dus dat word nog een paar jaartjes wachten...
Wat ik ook niet erg vind hoor!

Hier ook geen oorbellen, tot ze zelf kan kiezen voor die dingen blijven ze eruit. In het land van de vader van Tess is het wel heel normaal dat ze als baby oorbelletjes krijgen, dus hij heeft er nog even over gezeurt, maar nee is nee en daar blijft het bij. Hij heeft toch niets in te brengen.

Nanda, mv Tess

pff, ben het er mee eens dat ze zelf maar moeten kunnen beslissen  of ze oorbellen wil ja of nee.
De kleine van een collegaatje heeft wel al oorbellen....alleen is dat hummeltje pas 5 maanden oud..........Nooit zou ik dat doen! Ik vond het zelfs zielig om te zien! (nog maar de vraag of dat met zo'n leeftijd goed is...)

Lisenka mv Tessa

Je ziet jongetjes ook wel eens heel vroeg met oorbelletjes.....

Zegt genoeg, toch???
happyM.

Terug
Bovenaan