als we dan toch bezig zijn

Ik vind de basisschool leeftijd wel mooi.
En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hierin een beetje rassistich ben....
bij negerkindjes mag het eerder (zooo schattig!!).

Liefs Nelleke

Ik ben ook niet zo voor oorbellen op zo'n jonge leeftijd. Op het moment dat ze het zelf kunnen zeggen vind ik het een goeie leeftijd.
Zo ook sieraden, denk aan een ketting bv. Zo griezelig vind ik dat bij een kleintje, of meisjes zo klein met een bedelarmbandje.

Yoëll heeft een armbandje met zn naam gehad van mn vriendin, maar die stopte hij meteen in zn mond. Ik was veel te bang dat hij van zn arm zou floepen.

Pauline

Stijn? Nooit, haha!!!

ps spannend bericht hierboven, stephanie...

@ Nands mama van Tess,

Waar komt Tess haar papa vandaan dan als ik vragen mag?

Ik vind het wel heel schattig bij kleine kindjes maar of ik het zelf bij Tyche zou doen... dat weet ik nog niet. Ik zou wel bij 2 a 3 jaar doen maar dat zal manlief niet leuk vinden.

Groetjes Kirsten

Ik heb zelf oorbellen gekregen voor m'n 4e verjaardag.

Dit hebben we ook bij Nadia gedaan, omdat ze eht zelf graag wilde en al vanaf dat ze 3 was erom zeurde.

Céline is in april 4 geworden. Toen we vroegen of ze oorbellen wilde zei ze echt duidelijk NEE. Dus dat bewijst maar weer dat niet ieder kind het zelf mooi vindt/wil hebben.

@Tess84

De vader van Tess komt uit de Filippijnen. (Hij woont niet bij ons en zal dat ook nooit gaan doen, hij heeft zijn keuzes gemaakt, maar dat is een heel ander verhaal)

Nanda, mv Tess

Terug
Bovenaan