Alternatief Nutrilon.

Ik heb idd nutrilon gehad. Ben daar zeer tevreden over! Het scheelt idd qua kosten. Ik kwam in het begin ongeveer drie weken uit met een pak. Dus tel uit je winst. Toch pak ik bij de tweede nutrilon. Is niet echt een goede rede voor.... Maar er is ook niet echt een rede waarom ik unox soep eet en geen andere. Het slaat echt nergens op hahaha. Gevoel denk ik.

Liefs

hoi, ik heb bij m'n oudste nutrilon omneo gegeven omdat hij erg last had van krampjes en ook alles onder spuugde. ik heb hem dit ruim 7 maanden gegeven en daarna over gestapt op friso standaard. bij m'n jongste, is nu 17 weken, ben ik begonnen met bv en na een dikke maand over gegaan op fv. ook begonnen met omneo maar sinds een paar weken friso comfort gaan geven. het scheelt 3,80 per pak. nutrilon is echt duur maar wel heel goed. friso is net zo goed volgens mij, maar het is vooral een kwestie waar je kindjes goed op reageren. kan nog weleens verschil in zitten. succes!

Ik heb bij de oudste friso gegeven. Ging goed.
Bij de jongste ben ik op de kruitvat gegaan omdat die toch goedkoper is en ook gewoon goed is. Ik heb toen eerst de standaart gegeven, maar esra had erg last met de ontlasting (erg hard) toen overgestapt op de kruitvat extra care. Die was super!! Geen last meer gehad. Ze kreeg wel weer last toen ze overging op gewone melk :( en helaas gaat het nu nog niet soepel. Ik zorgde er altijd wel voordat ik wat pakken op voorraad had staan zodat ik niet zonder kwam te zitten, want de voeding is hier nog wel eens op.
Nu met ons derde kindje wil ik bv gaan geven. Met vera ging het niet lekker en met esra niet geprobeert en nu wil ik het toch graag weer proberen. Ik haal wel fv in huis en dan de kruitvat extra care.

OOk hier bij de oudste friso gegeven en was erg tevreden. Bij de nu nog jongste nutrilon, heb wel vanalles geprobeert omneo enz.. ivm allergische klachten maar uiteindelijk lag het daar niet aan en heeft hij gewoon nutrilon standaard gekregen. Nu weet ik het ook nog niet. dacht zelf weer nutrilon en idd wat heppy ook zegt geen duidelijke reden. Allehoewel de verpakking vindt ik handig!!

En in het begin ga ik pampers gebuiken maar na die kleine maatjes ga ik over op kruidvat denk ik, was hier ook erg tevreden over!

liefs trientje

Hoi,
Ik ben begonnen met bv en later in combi met fv. Huismerk van de jumbo, was een stuk goedkoper, en dat ging prima. Later ook andere merken geprobeerd en eigenlijk alleen slechte ervaring gehad met AH biologisch, kreeg hij hele dunne ontlasting van. Denk dus dat het niet heel veel uitmaakt. Met luiers heb ik ook verschillende merken geprobeerd, en ik vind pampers toch wel fijn zijn niet zo stug als sommige huismerken.
Succes xx

Ik doe met de luiers idd hetzelfde als tekentje! Kleine maatjes pampers en vanaf nummer drie Llebei. Of alleen kruidvatmerk. Mijn zoon kon de Kruidvat kleine maatjes niet goed aan omdat hij geen spekbeentjes had waardoor de luier vaker lekte omdat ie niet goed kon aansluiten. Bij de grotere maatjes had hij hier geen last meer mee. Ik gebruik nog steeds een pamper voor de nacht en Kruidvat voor overdag.

Liefs

Luiers heb ik alleen Pampers, koop ik altijd in de aanbieding en ben er erg tevreden over.

Tja, voeding. Ik had enorm veel melk (bv dus) en had bij wijze van graag een tweeling gewild toen, ik had zoveel!! Je kunt t proberen, ik ken een paar tweelingmama's die bv gaven en ging super. Aan elke borst een kindje, ging super. En tis gratis. Maar als je het niet ziet zitten, dan moet je het zeker niet doen!!
Ik ga Nutrilon Omneo geven. Vriendin van me werkt bij Nutricia (van Nutrilon) en zij beweert dat er dus wel degelijk verschil is in kwaliteit met bijv huismerken. En daar ben ik erg gevoelig voor, ik kies zelf ook vaak voor A-merken dus vond t logisch dat mn zoontje nutrilon kreeg. Wel heb ik alle fruit- en groentehapjes altijd zelf gemaakt en heb daar dan weer enorm veel euro's mee bespaard. Omneo is èn hypoallergeen, èn tegen krampjes.

Wat wel zo is is dat het veel belangrijker is dat als je een keer een bepaalde flesvoeding hebt gegeven, je deze t beste kan blijven geven. Hypoallergeen schijnt nl niet te helpen als je ook af en toe standaard flesvoeding geeft. Bij ons op t kdv moeten we de flesvoeding zelf meegeven, dus dat is t probleem niet.

Succes met je keuze!

Hier een Friso gever. Al mijn kids hebben het gehad en deden het er super goed op. Op het kinderdagverblijf gaven ze nutrilon dus wij gaven zelf frisovoeding mee. Toen er meerdere ouders Friso gaven hebben ze het ook aangeschaft.

Terug
Bovenaan