Luiers heb ik alleen Pampers, koop ik altijd in de aanbieding en ben er erg tevreden over.
Tja, voeding. Ik had enorm veel melk (bv dus) en had bij wijze van graag een tweeling gewild toen, ik had zoveel!! Je kunt t proberen, ik ken een paar tweelingmama's die bv gaven en ging super. Aan elke borst een kindje, ging super. En tis gratis. Maar als je het niet ziet zitten, dan moet je het zeker niet doen!!
Ik ga Nutrilon Omneo geven. Vriendin van me werkt bij Nutricia (van Nutrilon) en zij beweert dat er dus wel degelijk verschil is in kwaliteit met bijv huismerken. En daar ben ik erg gevoelig voor, ik kies zelf ook vaak voor A-merken dus vond t logisch dat mn zoontje nutrilon kreeg. Wel heb ik alle fruit- en groentehapjes altijd zelf gemaakt en heb daar dan weer enorm veel euro's mee bespaard. Omneo is èn hypoallergeen, èn tegen krampjes.
Wat wel zo is is dat het veel belangrijker is dat als je een keer een bepaalde flesvoeding hebt gegeven, je deze t beste kan blijven geven. Hypoallergeen schijnt nl niet te helpen als je ook af en toe standaard flesvoeding geeft. Bij ons op t kdv moeten we de flesvoeding zelf meegeven, dus dat is t probleem niet.
Succes met je keuze!