Altijd eisprong gehad als je ongi wordt?

A

Anoniem

Guest
Wat ik me eigenlijk afvraag: Als je maandelijks ongi wordt, houdt dit dan in dat je ook maandelijks eisprong hebt gehad? Of kan het zijn dat eisprong soms niet is maar dat je toch ongi wordt??

Alvast bedankt voor antwoord!

Liefs Sam en iedereen succes!

Hoi Sam, hoe dat precies zit weet ik niet.
Maar als je de pil slikt voorkom je dus dat je een eisprong krijgt, maar je wordt dan wel ongesteld..... Dus of je nou altijd een eisprong moet hebben...
Hopelijk weet iemand het wel.

Groetjes TeHa

Dank je TeHa!
Alleen wat ik dan weer niet snap die verhalen van mensen die dan de pil slikte en per ongeluk toch zwanger raakte.... Maar goed wie weet was dat dan echt miljoen treffer....
Wie weet komen meer mensen zich nog melden...

Liefs Sam

Ik hoop het Sam, want aan mij heb je ook niet veel he?
De pil is voor 99,8% betrouwbaar, dus van de 1000 raken er toch 2 zwanger.
De lucky basterds.....

Oh jawel hoor, ben heel blij met jullie allemaal!!! Vertelde het vroeg in de avond aan mijn vriendje hoe fijn ik het vind om met lotgenoten te kunne babbelen erover... Echt super dit forum!!

Ja en idd mazzelpikken!!!

Maar goed we houden vol he!

Liefs

Wat je zegt Sam, het is heel fijn je hart te kunnen luchten bij  dames die in hetzelfde schuitje zitten.
Ik kan het allemaal wel tegen m'n vriend zeggen, maar die kijkt me dan aan alsof ik in het russisch over atoomsplitsingen zit te praten ofzo. En tegen m'n vriendinnen mag ik weer niks zeggen *zucht*.
Het leven van een vrouw gaat niet over rozen he?

he gelukkig, ik dacht dat mijn man als enig soms zo reageerde. Maar bij jullie werkt dat dus ook zo. Mijn man vindt het wel oke dat ik op het forum ben, want dan heb ik het er niet steeds tegen hem over. Hij is toch wat nuchterder dan ik. Alleen als ik hem wel eens mee laat lezen als ik iets schrijf, vindt hij het maar raar. Maar ja, vrouwen onder elkaar he...............

Terug
Bovenaan