Altijd eisprong gehad als je ongi wordt?

He ladies!

Mijn vriendje luistert gelukkig heel goed. Vanochtend was ik bv weer niet te genieten, omdat ik echt dacht dat vandaag de rode krengen erdoor zouden komen, temperatuur was 37.0... Maar toen ik vanavond thuis kwam temperatuurde ik 37,3 en dat had ik de afgelopen avonden ook steeds... Uiteraard temperatuur ik alleen in de ochtend om bij te houden op lijstje maar avond voor extra check...
Nou gelukkig is er nu niets aan de hand, nog niets gezien gelukkkig!
Merk wel dat dit chatten heel erg oplucht.... Heb wel met paar vriendinnen over gehad, 3 beste en mijn moeder, heb hun steun al paar x erg hard nodig gehad hoor... Maar wie weet nu minder en kan ik er nog een soort verrassing van gaan maken als het dadelijk zo ver mocht zijn.. we zien wel!

Doeidoei

hoi hoi

helaas is het zo dat je niet altijd een eisprong hoeft te hebben ook al ben je maandelijks ongi.

sucses gr maantje

Bedankt voor helderheid!!!

Ik vraag me af of ik dan alle andere 6 rondes wel eisprong heb gehad.... Heb deze ronde wel door slijmwaarneming andere kijk op de zaak en idee dat ik weet wanneer eisprong is geweest... Afwachten, mijn temperatuur is ieder geval nu 15 dgn hoog, dus dat is goed teken en nog geen rode krengen gezien!!!!!

Doeidoei

Terug
Bovenaan