altijd goed gegeten en nu niets meer willen. HELP

Zo herkenbaar wat je schrijft ja.
Het gaat hier al weer iets beter... maar pasta bijv spuugt hij nog steeds uit. Als het maar even niet zo herkenbaar voorkomt gooit hij eten op de grond of spuugt alles weer uit.
Ik ben het nu echt aan het negeren, en dan helpt ook wel weer een beetje. Vooral niet boos worden want dan duurt het alleen maar langer. Ja ik weet het, ik zou het liefst ook een boos worden, haha.

ja heel herkenbaar!
Onze meid is nu 10.5 maanden oud en begint ook weer spatjes te krijgen met het eten van de avondmaaltijd. De boterham gaat erin als niks. Het leukste vindt ze als ze die zelf mag eten. Geeft wel een knoeiboel maarja dan maar een keer extra zuigen.
Het avondeten heeft ze een hele tijd, in het begin, heel slecht gegeten. Toen ging het een tijdje beter wij al heel erg blij. Maar nu begint ze weer opnieuw. Gek wordt ik ervan. Honger heeft ze zeker want het toetje gaat er zo in. Als we iets eten wat ze lekker vindt dan smult ze daar ook heerlijk van. Dus het niet zo dat ze geen honger heeft.
Ik negeer het gedrag ook zoveel mogelijk, lukt niet altijd hoor. Gisteren wilde ze ook niks eten. Toen heb ik het bordje voor haar neergezet en zijn wij begonnen met eten zonder iets tegen haar te zeggen. En ja hoor mevrouw begon lekker te smikkelen en had het   bordje bijna helemaal leeg. Daarna nog een toetje en klaar waren we.
Dus ik zou zeggen probeer het te negeren en laat je kindje zelf eten, als dit natuurlijk kan. Misschien dat het dan wel lukt.
Wat bij mij ook erg heeft geholpen is dat ik me er niet meer zo druk om maakte. Wat ze binnenkrijgt is meegenomen en eet ze niks dan is het jammer. ZE kan het qua gewicht goed hebben. Hoe minder zorgen ik me maak hoe beter dat het gaat.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan