Altijd huilend wakker worden

Ik heb het al eerder gevraagd maar ondertussen zijn er weer een hoop nieuwe dames bij. Lukas wordt altijd, maar dan ook altijd, huilend wakker. Overdag, s'nachts, s'ochtends maak niet uit. Ik heb hem nog nooit lekker horen spelen in zijn bedje of rustig wakker horen worden.

Zijn er meer kindjes die dit doen? Ik vind het namelijk wel raar.

Annemieke

Overdag wordt Thom ook regelmatig huilend wakker, maar 's morgens eigenlijk niet dan ligt hij meestal lief te kwebbelen en te spelen. Vaak als hij huilend wakker wordt van zijn middagslaapje is hij nog niet helemaal uitgeslapen, is dat bij Lukas ook zo? En heb je het al eens op het cb nagevraagd?
Groetjes mv Thom

Ja ik heb het aan het cb gevraagd. Die hadden er nog nooit van gehoord. Overdag geloof ik het best dat LUkas nog niet uitgeslapen is. Hij slaapt gemiddeld 2 x 1 uur. Soms laat ik hem nog wel ff huilen om te kijken of hij weer in slaap valt maar dat gebeurd zelden.

S 'ochtends slaapt hij ongeveer tot 6.30 uur en hij gaat er rond 19.00 uur in. DAt lijkt me lang genoeg (al mag hij best eens wat langer slapen s'ochtends!)

Hoi Annemieke

Maak je geen zorgen, echt niet! Gijs heeft dat ook gehad, áltijd huilend wakker worden, gek werd ik ervan...... Wij lagen vaker in bed en zeiden dan tegen elkaar:zou hij ooit wakker worden en gewoon roepen: mamaaa, ik ben wakker!!

En ja hoor, dat gebeurde. Zomaar, zonder dat je het door hebt..... Hij zal toen 1,5 zijn geweest. Kortom, hou vol. Er is echt niks raars aan de hand met je mannetje hoor!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Hiya Annemieke,

dit klinkt misschien heel knullig hoor, maar probeer eens (wie weet doe je dat al..) altijd naar hem te lachen als je zijn kamertje binnenkomt. ook al is hij aan het brullen. Ik begrijp dat hem ff laten huilen helemaal niks aan de situatie veranderd, wie weet is het "zien lachen doet lachen".. Wie weet slaat deze suggestie helemaal nergens op maar het is er een van baat het niet dan schaad het niet ofzo :)

Succes, ilja mv Maximus 30-08-2006

Blijft vervelend als je niet weet waarom hij huilt, dat blijf ik bij Thom ook altijd moeilijk vinden. Vaak huilt Thom gelukkig niet, het is bij hem bijna altijd te herleiden tot vermoeidheid of pijn, vandaar dat ik het vroeg. Zou het misschien met hoger of dorst te maken kunnen hebben? Of mijn last van zijn oren als hij op zijn rug ligt, of heeft hij daar buiten zijn bed geen last van? Oh, je blijft je hersenen pijnigen met zulk soort vragen..
Strekte ermee!
Groetjes mv Thom

Mirthe word niet altijd huilend wakker maar als ze wakker is gaat ze wel meteen huilen. dan heeft ze door dat wij er niet zijn en raakt ze in paniek. Dus bij het eerste prutje spurt ik altijd naar boven. Soms kan ik haar dan weer in slaap krijgen en ander is ze iig niet over de rooie.

Terug
Bovenaan