Altijd huilend wakker worden

Hoi,
Skip doet dit ook ALTIJD!!! Vooral 's ochtends vind ik dit wel eens vervelend... als hij lekker zou gaan spelen of kletsen zou ik hem nog best even kunnen laten liggen.... maar nu.... moeten we hem toch echt meteen halen anders wordt het nog veel erger.
Ik kan ook niet helemaal achterhalen waarom hij dit doet. Misschien vindt hij het toch niet prettig dat hij in zijn bedje zit als hij er eigenlijk uit wil, of zoiets. Hij heeft een knuffelkonijn en dat konijn vliegt ook altijd meteen uit bed, als teken van, zoooo, ik ben klaar met slapen,   ik heb hem niet meer nodig.
Zodra ik (of mijn vriend)  hem pak is het huilen wel   meteen over gelukkig.
Nu maar wachten op die dag dat ie roept dat ie wakker is.....
Groetjes, Noortje mv Skip

Wat herkenbaar! Ook Tijn wordt (bijna) altijd huilend wakker. 's Ochtends meestal niet, dan ligt hij vaakt te tutten in zijn bed. Maar overdag lijkt het wel alsof hij "uit slaap valt". Hij is dan vaak al snel wakker en dan is hij eigenlijk nog moe, maar slapen wil hij dan echt niet meer, net alsof hij ergens heel erg van geschrokken is.

Groetjes Danielle

Gelukkig ken ik dat niet, Tijs gaat altijd gezellig tegen zijn babyfoon zitten kletsen. Die licht op als hij geluid maakt. Maar als Tijs zijn babyfoon niet kan zien, dan is het wel brullen, ook als hij gaat slapen.
Je zult vast al vanalles hebben geprobeerd. Heb je ook geprobeerd om de kamer niet zo donker te maken, dat hij wat in zijn kamer kan zien als hij wakker wordt? Of een nachtlampje op hangen?

Groetjes,
mv Tijs

Hoi,

Ik ben van het najaar2006-forum.... en lees dit nu.
Dit is al vanaf geboorte zo??? Hier namelijk ook... om hilarisch van te worden!!

Tot ik bij de manueel-therapaut was beland; 't was plotsklaps ineens over.
Je kan een afspraak maken, en een oriënterend gesprek/behandeling laten doen.
Als het niet nodig is, heb je dát iig uitgesloten. (en het kan geen kwaad)

Nu slaapt deze madame weer heerlijk (en het wakker worden ook!!) en tot nu toe ben ik tussendoor 1x terug geweest, omdat het weer begon.

Groetjes Debby mv B'Elanna 04-10-2006

Terug
Bovenaan