hoi kirsten,
ook bij ons hebben ze geprobeerd af te wachten, nou ik ben blij dat ze dat niet gedaan hebben. de operatie ging eigenlijk heel soepel. we moesten er om half 8 zijn en waren om 10 uur weer buiten, dan heb je wel de mazzel dat alles goed gaat. omdat ze de jongste was mocht ze als eerste en de operatie duurt misschien 5 minuten, dus dat valt mee. daarna heb je het als mamma wel even zwaar hoor, eerst laat je ze achter bij de dokter, ze slaapt wel maar toch. ik mocht er al heel snel weer bij, in mijn blauwe smurfenoveral. wel een akelig gezicht er komt een beetje bloed uit haar neus en mond en ze was ontzettend boos. de kleine driftkop probeerde al slapend uit bed te kruipen. dat duurt ongeveer een uurtje, maar veel drinken helpt. ze heeft thuis ongeveer 3 uurtjes geslapen en toen was het een compleet ander kind. de pijn was weg en ze kon weer horen. het verbaasde me hoe snel ze toen ging ontwikkelen, woordjes zeggen enz, alsof de pijn in haar oren tot die tijd veel te veel energie had gekost. nu heeft ze wel weer een loopoor en antibiotica, maar zonder koorts en het belangrijkste zonder pijn. ik heel blij dat we het hebben laten doen en zou het ondanks dat het vooral bij jezelf even zeer doet om je kind zo te zien, zo weer laten doen. heel veel succes
liefs knurrefie