altijd zwangerschapskenmerken?

Hallo allemaal,
Mijn man en ik zijn nu 5 maanden bezig om samen een kindje te krijgen. Ik gebruik ovulatietesten en tot op heden zijn we niet zwanger geraakt, wel erg spannend dus elke maand.
Mijn zus is nu 3 maanden zwanger en vertelde dat ze vanaf het moment van de 'bevruchting' zich al erg zwanger voelde en in de 2e week dus al zeker wist dat ze zwanger was. Dit bleek ook zo te zijn.
Nu moet ik over 5 dagen mijn NOD krijgen.
Nou ben ik weleens (heel kort) misselijk, of moe. Maar dat heb ik anders ook weleens, verder voel ik niks.
Mijn vraag aan jullie is: weten jullie of je altijd wel zwangerschapskenmerken heb of zou het ook zo kunnen zijn dat je helemaal niks merkt? (ook al let je erop :) )
Ik hoop graag op een reactie,
Alvat bedankt!
 
Hè lichaam kan je aardig voor de gek houden.
Wij zijn 4jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik weet dat als je het graag wil je erg kan focussen op je lichaam en ook denkt van alles te voelen.
Ik ben zwanger geraakt dmv IVF.Bij alle pogingen had ik zoiets van nee het is niet gelukt.Met deze poging wist ik het direct vanaf terugplaatsing,voelde mij anders.En het anders voelen is moeilijk te omschrijven.
De zwangerschapskwaaltjes komen meestal pas later niet direct als je zwanger bent.

Hoop uiteraard dat je zwanger bent,maar probeer je niet al te veel te focussen op je lichaam.
 
Ik ben ook zwanger geraakt van de eerste dmv IVF en ik dacht echt dat het NIET gelukt was. Pas toen ik de test zag kon ik het echt geloven. Ik voelde me helemaal niet anders als andere maanden.

Bij deze zwangerschap had ik wel direct het gevoel dat het wel 'ns raak zou kunnen zijn, terwijl we er niet eens mee bezig waren. Toen had ik dat gevoel dus wel heel sterk.

Als ik jou was, zou ik me er niet teveel op focussen, je lijf kan je makkelijk foppen.

Esk
 
mijn ervaring was, hoe maar ik er mee bezig was, hoe meer klachten ik kreeg. en in de maand dat ik er niet mee bezig was had ik ook geen klachten. maar ik bleek wel zwanger te zijn.
achteraf denk ik wel van , oh vandaar dat ik zoveel honger had. maarja was daar op dat moment niet zo mee bezig.
ben nu 30 weken zwanger van de 2de
 
Ik heb tot op de dag van vandaag me nog niet anders gevoelt dan voor die tijd. Ik ben nu 23 weken zwanger maar heb totaal geen klachten. Erg fijn natuurlijk maar dat maakte me wel wat onzeker omdat je juist de klachten linkt met een zwangerschap. Ik heb zelfs nog een keer extra getest naar een paar weken. Kortom het is voor iedereen verschillend. Sommige hebben alle klachten die je kan bedenken en andere merken niks
 
klachten als misselijkheid en vermoeidheid kwamen pas later, wel waren mijn borsten eerder opgezwollen dan normaal en had ik enorme harde tepels, 5 dagen voordat ik ongesteld moest worden (normaal is dat een dag daarvoor alleen).
Verder was ik overdreven blij, wist niet waarom, maar had bordevol energie en was gewoon heel blij. Kon ik niet definieren.

vaker had ik gedacht....ik ben zwanger, omdat ik dan dacht misselijk te zijn en vermoeid. Dat was mijn geest die me voor de gek hield. Aan harde tepels en dat blije gevoel had ik nooit rekening mee gehouden dat dat mijn tekens waren. Maar dat waren t wel. Maar hoe dan ook, je zal moeten wachten en rekening houden met dat t niet zo is....

wel een spannende tijd en wens je heel veel succes!!!
 
Bij alledrie de zwangerschappen had ik geen voorgevoelens. Ik had juist het gevoel dat ik helemaal geen klachten had.... dus naar mijn idee was ik juist niet zwanger. Maar rond NOD toch een positieve test!
 
Terug
Bovenaan