alvast ingeslagen voor a.s. zaterdag

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 21:46:26'));

Is er trouwens nog iets dat ik mee moet nemen?

ja,laura!!!en een fles,een luier,schoon truitje,fototoestel!!
en we willen hier natuurlijk wel een groepsfoto zien he

Mijn hubbie Ro neemt zijn camera (heeft een semiprofessionele) mee en zal zeker proberen om leuke plaatjes te schieten die ik hier dan zal showen.
Wat iedereen mee kan brengen is zichzelf, de kleine ukkie's en een goed humeur. De rest zal wel vanzelf gaan.

Ik ben echt reuze benieuwd hoe de kleintjes op elkaar gaan reageren. Ik zie ons al helemaal zitten met de hummeltjes bij elkaar op de grond. Dus wat speelkleden/ dekentjes is zeker handig om bij te hebben.

Groetjes,

Annemiek

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 22:39:12'));

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 21:46:26'));

Is er trouwens nog iets dat ik mee moet nemen?

ja,laura!!!en een fles,een luier,schoon truitje,fototoestel!!
en we willen hier natuurlijk wel een groepsfoto zien he

Dank je wel! Nog even de oppas afbellen dan maar!

Nou, ik heb dus alles nog over. Wel meegenomen, maar niet eruit gehaald. Nou ja.... was er ook niet echt de gelegenheid voor zo. Als we buiten hadden gepicknickd of zo wel misschien.  Mijn vriend zal blij zijn met al dat snoep, want die moest er juist vanaf blijven! Heeft ie geluk.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan