Hannah is nu 6,5 maand en ik heb geen vast schema, want ik geef nog steeds BV op verzoek, maar Hannah heeft sinds kort zelf weer een aardig ritme gekregen. Alle tijdens zijn dus bij benadering, kan soms ook zomaar een uur vroeger of later zijn.
6.00 BV, op werkdagen om 7.00 naar oppas
10.00/11.00 BV of fles 180 ml gekolfde mm, uurtje later fruit
14.00/15.00 BV of fles 180 ml gekolfde mm
18.00/18.30 BV of als ik nog net niet thuis ben soms nog een fles 180 ml gekolfde mm, uurtje later groenten
's avonds nog een BV, tijd wisselt erg, tegenwoordig vaak pas rond 23.00
en 's nachts nog een BV
Ze slaapt nog tussen alle voedingen in, soms nog niet eens een uurtje, soms langer (2 uur of meer). Ze is wel steeds langer wakker (nu meestal 2 Ã 3 uur).
We zijn een week of drie geleden geleden gestart met bijvoeding. Alleen nu weer even gestopt, want ze had opeens geen poepluiers meer. We wachten nu weer even tot het weer wat normaal wordt met de luiers en dan gaan we weer verder.
De bijvoeding krijgt ze alleen thuis, nog niet bij de oppas, daar wachten we even mee tot het echt goed gaat, want ze krijgt dit a la Rapley. Ze krijgt nu een kwart
vrucht (peer, appel oid) en eet daar ongeveer de helft van op, groenten ongeveer zelfde hoeveelheid (twee roosjes broccoli of twee stukjes wortel en eet ongeveer de helft op).
Karin, mama van Hannah (20-11-2006)