Alweer bloedverlies??

Hallo dames,

Ik snap er op moment even geen snars meer van. Ik heb 9 dagen geleden mijn menstruatie gehad. En nu had ik zonet alweer bloedverlies. Zijn er dames die dit ook herkenen en weten wat dit kan zijn?

Mijn menstruatie heeft 4 dagen geduurd. Erg weinig krampen gehad eigenlijk alleen op dag 1 iets. Verder heb ik ook voor mijn gevoel veel minder stolsols verloren als anders, er leek nu zelfs af en toe dun slijm (sorry voor de vieze details weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) tussen te zitten.

Vlak voor me menstruatie en de 1e 2/3dagen van me menstruatie erg gevoelige borsten gehad, dit is nu weer over.

Herkent iemand dit?

P.s mijn cyclus is normaal tussen de 33 en 36 dagen. Dus nu al een eisprong lijkt me erg sterk.

Hoi herkenbaar. Ik heb ook al een paar keer halverwege de cyclus bloedverlies gehad. Zomaar 1 of 2 dagen. Voor innesteling is het te vroeg, deze keer zit het zelfs voor mn ei. Een zoektocht op internet leerde dat dit ook kan komen door de wisseling van hormonen, bijv doordat je ovulatie eraan komt... Dan zou zo'n bloeding weer handig zijn in de cyclus berekening, al gevrn mn ovulatietesten steeds geen piek.

Of miss toch ontpillen?

Ontpillen lijkt me sterk. Slik al 1.5 jaar de pil niet meer. Dit is voor mij eigenlijk de 1e keer dat ik hier last van heb. Ga vanaf vandaag weer met ovulatie testen starten. Zit nu op dag 10 van mijn cyclus.. moet zeggen dat ik het maar vreemd blijf vinden

Misschien dat ik inderdaad nog wel een zwangerschapstest doe.

Dan lijkt het me idd geen ontpillen meer. Vreemd dan dat het nu opeens opkomt. Dan duim ik met je mee dat de test de oplossing geeft!

Hee chantal.

Ik kan me helemaal bij jou aansluiten. Ik ben nu 3x in de maand ongesteld geweest. Ja bloedverlies laat ik het zo noemen echt de week van eind januari en begin februari. en 5 dagen er weer naar en daarna weer 15 dagen daarna dus afgelopen week weer. Dit ook bij me arts neergelegd en ik krijg wel een buikecho en een bloedtest omdat het nog niet is voorgekomen bij mij.  en vanuit daar kijken wat het is. Daarnaast ook nog de vreemste symptomen en misselijk en warm en veel ontlasting en eetkicken maar ook gauw misselijk. Het is echt vervelend. ik hoop dat jij ook gauw duidelijkheid hebt!  En dat je uiteindelijk weet wat het is en ik wens je veel succes en anders ook misschien bij de huissarts aanvragen voor e.v.t mogelijkheden?  Ik weet het ook nog steeds niet.

Bij mij is het alleen bruinverlies geweest van ongeveer een dag. Ben gister weer begonnen met ovulatietesten dus ben benieuwd of ik misschien toch dicht bij me eisprong zit.

Hoop ik ook voor je! en dat het mag lukken. Doe je ook met tempraturen elke dag houd je zelf alftijd de 2 weken in de gaten met wat je tempratuur is?  ☺ ik had ook wel bloedverlies maar nier zoveel dan een menstruatie en het was steeds 2 dagen en dan oud en nieuw bloed best apart!

Terug
Bovenaan