Alweer bloedverlies??

Ja ik temperatuur ook. Gaan het zien het bruinverlies is toch nie helemaal over.

Ben benieuwd wat er bij jou uit komt. Wanneer heb je de echo en het bloedonderzoek??

Weet ik niet ze zouden zo snel mogelijk contact opnemen voor een afspraak. Ik weet het zelf ook niet maar hoop wel dat het snel is en dat ik niet zo lang hoeft te wachten.

Ik ben ook benieuwd voor jou! Ik zal voor je duimen☺

Lieve dames,

Ik weet dat jullie me geen definitief antwoord kunnen geven, maar moet het toch even van me afschrijven.. afgelopen december heb ik afscheid moeten nemen van mijn zoontje na een zwangerschap van 23.5 wegens een ernstige hartafwijking :(

Vorige week donderdag (dus nu dik een week geleden) ben ik naar de huisarts gegaan wegens aanhoudende buikpijn, hier kwam ik er tot mijn grote verbazing achter dat ik weer zwanger was! Helaas begon ik afgelopen maandag wat bloed te verliezen, en bloed nu dus al 5 dagen.. het is niet heel veel maar wel duidelijk wat verlies in een maandverbandje per dag, en elke keer bij het afvegen na het plassen een paar vegen. Het is de ene x donkerrood en de andere keer lichtrood. 2 dagen geleden ben ik in het ziekenhuis geweest voor een echo en er was een vruchtzakje zichtbaar van 5.3 wk. Verder kon de arts ons nog niets vertellen..

Ik heb zojuist nog een test gedaan en deze is nog altijd dik positief (al weet ik dat dat niets hoeft te zeggen) ik kan pas over 2 weken weer terecht voor een echo, maar ben zooo bang :(

Moest het echt even van me afschrijven!

Liefs, Jannine

Whow jannine heftig verhaal joh. Ik snap dat je nu heel onzeker bent doordat je nu bloed verliest. Hopelijk blijft het goed gaan en gaat de gehele zwangerschap goed.

Ik heb verder nog geen test gedaan omdat ik dit keer op dag 33 begon met bloedverlies ga er dus vanuit dat dit me menstruatie was. Echter blijf ik het bruinverlies van de afgelopen dagen wat raar vinden. Als ik terug kijk was het bloedverlies dit keer wel anders dan anders. Maar ga er toch vanuit dat het wel me menstruatie was.

Misschien dat ik maandag ofzo toch even een testje doe om zeker te zijn van alles.

Terug
Bovenaan