alweer een jaar geleden.......

A

Anoniem

Guest
Maar het lijkt gisteren. Precies een jaar geleden ietsjes voor de klok van 10 begonnen ze!!! De weeen.. langzamerhand kwamen ze op gang en wisten we dat ons meisje onderweg was.. Ik zelf kijk absoluut niet negatief terug op de bevalling, maar toch........
Een heerlijk gevoel als ik terug ga een jaar geleden en wat er dan allemaal is veranderd en gebeurd in die tijd..
stiekem kan ik er wel een traantje om laten, en wat ik dan voel is een bonk trots...
Vooral op ons meisje maar ook op ons drietjes, ons gezin!

heerlijk!!!!!!!!!!!!!!! zwijmel.............

een paar uurtjes oud

en nu al een echte grote meid... (die al zelf uit een pakje drinkt..)

Zo ik heb mijn trots eens even in de groep gegooid.. hahaha

groetjes pally

Aahh wat liefff en wat een ontzettend knap meisje...met recht een trotste moeder hoor.
Liefs Kitty en Tess.

Heerlijk hé
Ik was vandaag op kraambezoek bij vrienden en dan zit je daar met zo'n klein humpie.
Voor je gevoel moet je zo ver terug in de tijd om te bedenken hoe het bij ons was, maar puur omdat er zoveel veranderd is in bijna een jaar tijd.

zucht... heerlijk hé

Wat gebeurd er toch veel in een jaar! Wat veranderen ze snel, zie toch eens wat een grote mooie meid daar zit.
Groetjes mv Thom

Ik voel me helemaal wee-ig worden als ik dat lees. Wat hadden we toen een ander leven hè? En wat zijn we toch rijk geworden na die bevalling!
Liefs Nelleke

Het afgelopen jaar is zo snel voorbij gegaan. Geniet er lekker van meid, en maak er een leuke verjaardag van morgen! Alvast gefeliciteerd!

Liefs,
mama van Tijs

Ik raak ook nog steeds ontroert als ik de foto's en filmpjes terug zie,.. Zelf er aan terug denken heb ik een brok in mijn keel..

Zei vandaag (weer) tegen mijn vriend dat het zoiets onbeschrijfelijk moois is, een kindje.. Kay.. Kan het vaak niet een bevatten..

Ik weet dus precies hoe je je voelt, wat kan  je kind je week maken hè.. Zucht..

X Esmé mv Kay

Tijd gaat zo hard...
Maar wat ziet ze er wijs uit voor d'r leeftijd en dan die leuke staartjes.
Blijft ze wel zitten op de stoel??
Die van mij klimt er gelijk weer uit.

gr kaat

Terug
Bovenaan