alweer een jaar geleden.......

Gaat allemaal veel te snel, konden we de klok af en toe maar even stop zetten!!

Wat lijkt jou kleine meid al veel ouder joh en op dat haar ben ik zelfs nog jaloers!!

Ja idd je wordt er van binnen week van. "het'' moeder gevoel denk ik dan maar. het kippenvel komt spontaan tevoor schijn bij de gedachte van een jaar verder en een mooie grote meid rijker!

WAT EEN LEKKER GEVOEL!!!!!!!!

en ja ze is erg wijs voor der leeftijd, ze zit nu sinds 2 dagen af en toe in de stoel naar de teletubbies te kijken ziet zo schattig uit... vandaag heeft ze er zeker 20 min in gezeten, gezellig met een hapje en een drankje. hihihi
em als ze eruit wil laat ze zich gewoon of op der kont eruit glijden op ze laat zich langzaa op de knietjes vallen. jaja een echt meisje..

groetjes pally

aaahhhh..... mmmmm kriebel de kriebel maar nog ff wachten....

xx wen

tja... en voor je het weet...

zijn ze 2 jaar en 3 maanden en helpen ze je met koekjes bakken  (sorry vind 't zo'n leuke foto, moet ook even showen )

Wat een verschil he.,...zo'n jaar gaat hard maar de ontwikkeling van zo'n kleintje nog veel harder.

hoi
wat gaat het hard he,ik begrijp heel goed wat je bedoeld.
ik denk ook altijd met heel veel warmte op de zwangerschap en de kraamtijd terug.
vooral de kraamtijd leefde ik op een roze wolk.letterlijk bijna,pas na een maand of zeven kwam ik weer een beetje op aarde terug geloof ik hi.
ze is nu tien maanden bijna..het gaat zo hard,wat ze allemaal kan..het is en blijft een wonder!
Geniet van haar eerste verjaardag en van de fijne herinneringen.
piewie.

Wat een wonder hé!!! Ik kan mijn geluk ook vaak niet op met mijn meiden en mannetje natuurlijk.
Kinderen krijgen is een geweldige ervaring (incl. zwangerschap etc...)
en dan die hummels zien groeien tot eigen persoontjes, mini-mensjes.
En dan de opvoeding, pittig maar een super uitdaging.
Daar wordt je echt af en toe helemaal week van, heerlijk toch.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan