Alweer een schema vraag!!

He Joyce,

wat leuk dat je reageert! Met Senna is alles oke! Het is echt een makkelijk kind! Slaapt  vanaf de vierde week goed door, kan hem overal mee naar toe nemen, huilt bijna nooit en lacht de hele dag, echt geweldig! Als er ooit een tweede komt, kan het alleen maar moeilijker/wennen zijn.

Las dat Zoë al van haar buik naar rug draait, goed hoor! Senna draait van zijn rug naar buik, haha!!

Zielig hoor dat je dochter (klinkt leuk he dochter) ziek is! Senna heeft nog geen koorts gehad, hopelijk blijft dit zo, maar dat zal wel niet, hihi Sterkte, hopelijk is het snel over!

Verder alles goed met jullie? Bevalt het werken weer?

Liefs Janneke

Hoi Janske,

Nou mocht die tweede komen dan hoop ik dat hij/zij net zo makkelijk is als je zoon. (klinkt inderdaad heel erg leuk)

Met Zoe gaat het weer goed. De koorts is over en ze is weer vrolijk. Ze slaapt helaas nog steeds niet elke nacht door maar we zijn wel blij met de nachten dat ze wel slaapt. haha.

Het werken bevalt me wel weer. De eerste week heb ik het wel heel moielijk gehad. Ik was nog heel emotioneel maar door mijn werk is dat gelukkig een stuk minder geworden. Af en toe is het wel even lekker om je ergens anders druk over te maken dan de volgende voeding.

En ben jij al weer gewent aan het werken? Valt het goed te combineren?

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan