alweer een vraag over autostoeltjes!!??

hallo,
ook wij moeten binnenkort een autostoeltje aanschaffen. nu zag ik dat babydump een actie heeft met een maxi cosi tobi va 9 mnd €289,00 voor €215,00 is dit wat?????
en waar moet ik anders op letten als ik een stoeltje koop, want verkopers zeggen natuurlijk niet de minpunten over hun product.
alvast bedankt
groetjes

Hoi,

wij hebben ook een autostoeltje besteld bij Baby-Dump.
Wij hebben de Maxi-Cosi Priori  SPS  Bjorn  besteld.
Die is normaal 189euro maar nu 129euro.
Wij gaan er tuurlijk vanuit dat deze ook goed is.
Maar degene die jij wilt bestellen heeft net wat meer functies (wat uiteraard heel goed is!)
Ja, ik zou zeggen: als je het geld hebt, moet je het zeker doen!!
Ik ben toch wel iemand die van het Maxi-Cosi merk houd.
Hebben er een maxi-cosi van en een babyfoon.
Zijn we erg over te spreken!!

Succes met je keuze!!

Groetjes Debby.

Hoi hoi,

Ook ik heb de Maxi-Cosi Priori SPS Bjorn gekocht.
Deze kwam goed uit de testen die ik heb gelezen op internet Vandaar mijn keus. Oja en hij is betaalbaar. Ik vond 200 euro al veel hoor!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Ik kwam in de testen de maxi-cosi tobi tegen en die scoorde maar een 5,5 dus persoonlijk zou ik het niet doen.
Wij hebben bij Halfords de Romer King TS Plus gekocht voor 170. Het is wel een oud model maar dat vind ik niet zo erg. Hij was in 2006 als GOED uit de test gekomen en ik neem aan dat de norm niet veranderd is. Romer King Plus kan je ook bij Baby-Dump kopen trouwens, is daar nu 189.

Op de site van de ANWB en consumentenbond (moet je wel lid zijn) kan je de testen zien. Of natuurlijk ff Googlen.

Succes,
Sannemams

Saskia, waar heb je die site gevonden dan?? Waar hij goed uit de test kwam??
We zijn niet (meer) lid van de ANWB en ook niet van de Consumentenbond.
Heb ff gegoogeld, maar kan zo gauw nix vinden.

Tuurlijk is die autostoel wel goed, maar ben gwn ff nieuwsgierig naar wat erbij staat.

Groetjes Debby.

Wij kregen vandaag een folder van de babymax.
De maxi cosi priori sps nu 99,95 en de romer king ts plus voor 149,-
maxi cosi tobi vanaf 169,95 maxi cosi xp vanaf  69,95(zullen wel oude dessins zijn)
en maxi cosi rodi xr vanaf 99,95

Zijn wel meeneemprijzen

Misschien heeft iemand er iets aan

Hoi,

Ik had ook de testen gezien van de maxicosi. Stond ergens in een oude kampioen. De romer king plus kwam er goed uit, dus daar zijn we voor gegaan.
Groetjes lynn

Die van Maxicosi en Romer zijn geloof ik als beste uit de tests gekomen, en die bevelen ze in de winkels ook meestal aan. Wij hadden voor mijn oudste de maxicosi Priori en hij is ons uitstekend bevallen hoor!!
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan