Alweer kriebels?!?!?!

Bij het zien van zwangere buiken en het horen van zwangerschappen om me heen lijkt het wel alsof ik gewoon alweer kriebels krijg! Hoe is het mogelijk, ik had echt een pittige zwangerschap (9maanden overgeven) en zou het zo weer overdoen. Vind het allemaal zo heerlijk, zou het nu alweer willen!

Zijn er meer mama's die dat hebben of ben ik helemaal gek geworden. Misschien is het ook wel doordat het heel lang heeft geduurd voordat ik zwanger was dat ik daarom niet te lang wil wachten?

Groetjes!

Ja dat heb ik ook!! Ik heb dan niet z'on zware zwangerschap gehad, alleen op het eind wat problemen, maar mis het zwanger zijn heel erg en zou zo weer zwanger willen worden. Bij ons heeft het ook lang geduurd voordat ik zwanger werd. Misschien dat het daar aan ligt, maar toen ik zwanger was had ik zoiets van 1 van mijn eigen is genoeg (mijn man heeft er 2 uit een vorig huwelijk). Dan hebben we 3 kinderen in huis, maar nu zou ik er toch eigenlijk nog wel 1 willen.

Ik herken het gevoel ook helemaal. Ik heb een redelijk goede zwangerschap gehad, bekkeninstabiliteit en aan het einde hield ik veel vocht vaste en een hoge bloeddruk dus de laatste weken waren wel zwaar maar zou het nu ook zo weer doen.
Zou zo weer zwanger willen zijn. En is onze kleine ook nog zo'n ontzettend makkelijke baby....
maar we wachten toch nog maar even!

Hai,
Wat een herkenbare verhalen!!! Ik kan soms gewoon jaloers zijn op de 3 meiden in mijn omgeving die nu zwanger zijn. Ook ik heb niet zo'n geweldige zwangerschap gehad en ook de bevalling was erg maar zou nu best weer zwanger willen zijn.
Bij ons duurde het 2 jaar voor ik zwanger was en ik wil tussen onze 1e en de 2de ongeveer 2 jaar hebben maar dat zou betekenen dat we nu weer moeten gaan proberen. Toch nog te vroeg (stel je voor het lukt gelijk!).
Mijn vriend moet er nog niet aan denken nog een trauma van de bevalling terwijl ik het alweer vergeten ben.
Ja doe mij er nog maar 1!!!!!
X Suus

Oh ik ben gelukkig niet de enige! Ik geef borstvoeding, dus ik wil sowieso wachten tot ik een keer ongesteld ben geweest en het eerste half jaar volledig bv geven (ben bang dat het tijdens een zwangerschap misschien minder wordt)

Bij ons heeft het iets meer dan 3 jaar geduurt voor ik zwanger werd, aan de ene kant denk ik we zien wel (als het nog een keer lukt is het weer een kadootje) maar stel idd dat het gelijk raak is!!! Dat zou ook wel weer goed komen, maar het is wel heeeeeeel druk!

Bij mij was de bevalling geen probleem, die is heel vlot verlopen. Maar als ik weer zo zwanger ben als de eerste keer, dan krijg ik het heeeeel zwaar!

Ben benieuwd of er mama's zijn die binnenkort aan kondigen weer zwanger te zijn. Op het jan forum is iemand zwanger!

Groetjes!x

Ik herken het gevoel ook :D
Maar ik denk dat het komt doordat we onze uk zooo geweldig goed gelukt vinden haha.
Mijn bevalling was behoorlijk pittig ( in 5 uur 3x persen en een bijna totaal ruptuur) dus denk dat we nog heel even wachten.
Ik geef ook BV en ben al ongesteld geworden. Bizar snel :S na 8 weken al!!!
Dus de standaard regeltjes gaan niet op, toch maar even een beetje opletten ;)
Lijkt me wel handig dat mijn zoontje in iedergeval kan lopen.
Groetjes

en ik ben ook benieuwd een collega was na 2 mnd al weer zwanger, na de eerste en dat waren er ook nog eens 2! Super leuk maar wel heeeel gezellig "lees" (druk)

hahahaha, ik moet wel lachen om jullie meiden!

Ik had het na nummer 1 ook hoor. Had ik ook snel weer de kriebels, maar we hadden met elkaar afgesproken pas voor nr 2 te gaan als zij een jaar was.
Maar goed, wij waren dan wel vrij vlot zwanger (na 6 maanden). In mei zou ze een jaar worden, maar in april ben ik al gestopt met de pil. Ik was meteen zwanger, maar jammergenoeg ging dat al heel snel mis. Gelukkig 4 maanden later bleek ik in verwachting te zijn van onze zoon.
Na die bevalling (die erg traumatisch was, ik was er bijna niet meer geweest), kwamen die kriebels niet meer meteen. Moest echt eerst alles verwerken.
Maar toen hij 1,5 jaar was begonnen de kriebels in alle hevigheid opnieuw. Toen dus na een goed gesprek met de gyn, gaan proberen voor nr 3.
Luuk heeft wat langer op zich laten wachten. Na 1,5 jaar was ik zwanger, maar dat eindigde jammer genoeg in een miskraam met 7 weken. Toen weer 4 maanden later was ik in verwachting van Luuk.
Hij scheelt dus bijna 4 jaar met zijn grote broer en bijna 6 jaar met zijn grote zus.
Aangezien mijn zwangerschappen en bevallingen (3x keizersnede) allemaal niet van een leien dakje gingen, hebben we besloten er bij mij maar meteen een knoop in te laten leggen.
De kriebels zullen vast weer komen, maar het was medisch niet meer verantwoord, dus hier geen 4de kindje.

Ik heb geen kribels voor een derde kindje. mijn gezin voelt nu zo compleet!

Maar na mijn eerste dochter voelde ik wel meteen weer de kriebels voor nog een kindje. Wij zijn toen na 7 maanden weer onveilig gaan vreien en de tweede maand was ik zwanger.

Mijn dochters schelen ook maar 1 jaar en 5 maand. Ik vind het echt super leuk maar af en toe is het ook wel even zwaar. Maar het is allemaal de moeite waard.

Terug
Bovenaan