Alweer kriebels?!?!?!

hier absoluut geen kriebels!
had ik na de eerste wel, maar nu moet ik er echt nog niet aan denken, maar vriend aan de andere kant, kan niet wachten!
Mag van de gyn zo ie zo de eerste 1 1/2 jaar niet zwanger worden , omdat ik nu 2 keer een keeizersnee heb gehad.
Heb de laatste zwangerschap ook niet echt een leuke zwangerschap gehad, heb zelfs nu nog last van mijn bekken!
volgende week word er een spiraaltje ingebracht bij me.
Eerst maar kijken hoe onze kinderen het over 1 1/2 jaar doen en dan kijken wel of de kriebels er dan zijn.

groetjes mirjam

Hier ook geen kriebels te bekennen!
Ook na de eerste had ik dat niet. Zwanger worden? Ik moest er niet aan denken!

Zowel bij de eerste als bij de tweede waren mijn zwangerschappen zwaar. En nu het met Isa niet ging, heb ik echt gedacht: Als zij de eerste was geweest, kwam er geen tweede.

Ik mis de dikke buik en de ongemakken niet. Hoewel: de ongemakken heb ik nog steeds last van (bekkeninstabiliteit). Ons gezin met 2 is compleet en er komt echt geen 3e, ook niet over een tijdje!

Gr. Tamara.

En, zijn er al kriebels omgezet in zwangerschappen? ^^
Ik herken het hoor, ik heb er ook last van! Ik geef nog borstvoeding, ook 's nachts elke 2,5 uur, dus de kans om zwanger te worden is niet zo groot. Maar als het zou gebeuren, zou ik het heel leuk vinden! Ik doe niets om het tegen te gaan in ieder geval.......

Terug
Bovenaan