Alweer namen...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Aangezien ik niets te doen hebt ( hihihihi) schieten er behoorlijk wat namen door mijn hoofd en wil ik eigenlijk wel een beslissing maken. Nu heb ik drie meisjes en drie jongensnamen over. Welke vinden jullie het mooiste en waarom wel of waarom niet?

Meisjesnamen:
Pooja
Shanna
Naomi

Jongensnamen:
Kyell
Micah( mijka)
Mikai

Groetjes Hanneke

moeilijk hoor.
wij houden namenlijk van oer hollandse namen.

dus naomi vind ik van de 3 meiden namen het mooiste.

Hoi Hanneke,

Toen ik jong was had ik bedacht dat als ik een dochter zou krijgen ze Naomi ging heten. Maar dat was nog voor Naomi Campbell bekend werd. Ik zou er nu zelf niet meer voor kiezen, maar vind het wel de mooiste meisjesnaam van de 3. Toen ik de eerste naam las (balen dat je het niet terug kan lezen terwijl je in een nieuw bericht bezig bent, maar ik geloof dat het Pooja is) moest ik gelijk aan Winnie de Pooh denken, dus die zou voor mij afvallen.

Van de jongsnamen vind ik Mikai het leukst, Mika heb ik ook altijd een leuke naam gevonden. Zelf houd ik wel van namen waarvan duidelijk is hoe je ze schrijft, zodat je (of later je kind) niet steeds hoeft te gaan spellen. Lijkt me vooral voor het kind niet leuk om steeds te moeten horen: Wat? Hoe heet jij? Hoe schrijf je dat??

Succes met je keuze!
Groetjes,
Ellen

Hoi Hanneke,

Ik vind bij de meisjesnamen,Shanna de mooiste en bij de jongens Mikai.
Ik las net in het klaagtopic dat het niet zo best gaat met jou.Ik wil je even beterschap wensen en dat je maar snel weer opknapt.
Liefs Kitty en Tess

Hoi,

Ik ben ook meer van de Hollandse en Friese namen, dus ik vind het ook erg moeilijk. Maar als ik móest kiezen werd het Shanna en Mikai.

Fonske.

Hoi,
Uit de namen die je noemt, zou ik Naomi en Mikai kiezen. Lijkt me lastig weer een naam uit te zoeken, maar ook wel erg leuk!
Hoe gaat het nu met je?
Groetjes mv Thom

And the points from the Netherlands:

Shanne en Mikai

Groetjes Jenneke mv Ivar, en heeeeeel veel sterkte (heb ook klaagtopic gelezen)

Terug
Bovenaan