Alweer namen...

Pooja
Shanna
Naomi

Jongensnamen:
Kyell
Micah( mijka)
Mikai

Pooja vind ik eigenlijk niet echt een naam. Naomi hoor ik al zoveel. Shanna vind ik echt heel mooi.

Kyell, ben erg benieuwd hoe je dat uitspreekt, vin 'm niet zo. Micah, zou ik uitspreken als Mieka, dus als het dan Mijka moet zijn, doe dan ook maar niet. Mikai vind ik wel erg leuk,

Dus voor mij Shanna en Mikai. Echt leuke namen trouwens!
Liefs Nelleke

Hey,

Er is niet een naam wat er voor mij direkt uitspringt. Sommige namen vind ik wat vreemd. Maar da's persoonlijk natuurlijk.  Ik vind Naomi het beste bij Hjerre passen. De jongensnamen eigenlijk niet. Dan krijg je Nederlands en engels door elkaar.

Succes met je keuze.

Groetjes,
Nelly.

Naomi en Mikai.
Al moet ik zeggen dat ik geen van de twee namen mooi bij Hjerre vind passen.
Maar joh,doe wat goed voelt!
Groetjes Tanja

Pooja en Micah vind ik niets de rest wel. Pooja lijkt me een pest naam vraag me niet waarom maar is gewoon een gevoel. Mica vind ik wel leuk maar zoals jij de uitspraak schrijft lijkt het me een moeilijke om uit te spreken in Nederland.
Succes met je namenmissie!

Pooja vind ik een kruising tussen PoeHee en een Indiaas gerecht.
Mikai vind ik erg Russisch klinken maar wel de mooiste van de drie.

De meisjesnamen spreken mij alledrie niet aan, ik denk dat ik wel voor Shanna zou gaan, ik vind Naomi vrij ouderwets.

Ik ga straks je klaagtopic even lezen, succes met het kiezen van een naam!

Shanna vind ik erg leuk, mijn oude buurmeisje heet zo en is een aardige griet.
Het paard van een kennis van me heet naomi dus hier een rare vergelijking haha, maar wel leuk.

Ohhhh nu weet ik de jongens namen niet meer, die zet ik dan maar in het volgende blok

Oh ja en pooja vind ik niet zo'n mensen naam.

Kyell vind ik erg stoer klinken en ook wel goed bij Hjerre passen.
De andere 2 vind ik niets

Terug
Bovenaan