Alweer zwaar doorgelekt!! Welke luier werkt dan wel??

Hoi allemaal,
Onze dochter van (volgende week) twee jaar lekt de laatste paar weken weer zwaar door 's nachts. We wisselen pampers mt 5+ af met kruidvat mt 4+. Maakt volgens mij niet echt veel uit. Ze drinkt nog wel een fles 's avonds, maar of ze die nou gelijk voor het slapen krijgt of een uur ervoor maakt niet uit. (fles gaan we niet weglaten) Nu is het zo dat ze sinds mijn buik dikker werd (ben nu 33 wk zwanger) ze ineens aan haar navel ging frummelen en soms haar hand in haar luier schuift en zo blijft liggen, volgens mij komt daardoor ook plas naar buiten, maar dat zie ik verder niet gebeuren natuurlijk. Ze slaapt wel vrij lang. Ze gaat om half acht naar bed en ze slaapt 'uit' tot negen uur. Wat wel helpt is als we haar 's avonds laat nog een keer verschonen. Op zich geen probleem hoor, maar als iemand een andere goeie tip heeft.. is deze welkom. Zo zie ik haar nog niet zinderlijk worden! Alvast bedankt voor de tips! Liefs Jude
 
hoi,

ik heb gelukkig nooit natte bedden gehad van het doorlekken, helaas wel van het uittrekken van luiers. Onze 4 kinderen, hadden de gewoonte om de luier uit te trekken 's Nachts, want hij is nat. Op een gegeven moment was ik dat zo zat dat ik ze een tijd een slaapzak aandeed. Door de slaapzak konden ze niet aan de luier komen. Dit was wel een optie. Maar dan moet je wel een lange slaapzak hebben. Ik gebruik al tijden de luiers van de lidl, in mijn ogen de beste luiers op pampers na. Ik heb inmiddels alle soorten gehad, aldi, da, etos, huggies, pampers, .... En het voordeel van de lidl luiers is dat er een urinestrip inzit, misschien niet zozeer belangrijk op 2 jarige leeftijd maar voor de kleintjes wel heel makkelijk. Je kunt dus van buitenaf zien of ze nat zijn. Mijn kleinste kan ze op dit moment nog niet dragen, die is met haar 3 weken nog maar 3 kilo, maar zodra ze de 4 kilo voorbij is ga ik weer naar de lidl voor luiers. Mijn ervaringen met de kruidvatluiers zijn dramatisch. Binnen de kortste keren waren ze echt nat. niet dat ze echt lekten, maar de urine in de luier zorgde wel voor natte broeken en onderbroeken. (die deed ik altijd over de luier om het losmaken te verhinderen)

Deze tips kan ik je dus alleen geven; een slaapzak aandoen, en/of eens de lidl luiers proberen.
Veel succes bij het proberen en zoeken naar een oplossing, want elke nacht het bed verschonen is geen leuke bezigheid
 
hoi,

ik heb huggies gebruikt tegen spuitluiers bij pampers lekte het altijd ben toen over gestapt op huggies die zijn elasties werkte prima.

pampers active fit ook geprobeerd maar huggies is beter.

probeer ook eens het bovenste randen naar binnen te vouwen.

sc6 melek
 
Als ze haar hand in haar luier schuift houdt waarschijnlijk geen enkele luier het. Ik ben veel meer tevreden over de kruidvatluiers dan die van pampers. Maar een rompertje (evt. met een echte veiligheidsspeld of sporttape vastmaken, om uittrekken te voorkomen) lijkt me dan nog belangrijker. Bij de V&D heb ik  rompers tot maat 104 gevonden.
Succes.
 
Ik heb dit probleem ook heel lang gehad totdat ik de luiers van de AH eigen merk ontdekte. Sindsdien heeft hij niet meer doorgelekt. Ook de Etos is fijn. Ik heb ook met luiers van het kruidvat geen goede ervaringen. Ook de pampers deugen niet. Ik heb daar een klacht over doorlekken gedeponeerd. Ze reageren nog niet eens. 1 ontvreden klacht, och, wat maakt dat uit, we hebbe er toch genoeg. Dus, ik koop uit principe nooooooit meer pampers. Niet dat het hun wat uitmaakt, maar voor mijn gevoel maakt het wel uit.

Ik kan je verder ook geen   tips geven. Waarom probeer je haar 's avonds voor ze naar bed gaat al niet eens op het potje te zetten? Onze zoon van 2 jaar en 3 maanden doe nu iedere avond voordat de luier aangaat een plasje op potje of wc. Gaat prima. Dan heb je al 1 plasje minder in de luier, hih.

Succes ermee.


Groetjes,

Mama van lieve 2
 
Bedankt voor de tips.. Het gaat de laatste twee nachten goed, maar zal wel weer slechter gaan. Pampers lekken ook door ja, heb daar ook wel eens een klacht over ingediend, maar ook niks terug gehoord. Maar van dat potje, zou ik kunnen proberen, ze wil soms wel op de wc, dan laat ze heel trots een windje, maar daar blijft het dan bij, dus ben benieuwd of ze al wel wil plassen. Bovendien, zit me net te bedenken, de nachten dat we haar nog om twaalf uur een schone luier hadden gegeven, was ze ook nog steeds doorgelekt 's ochtends. Maar ze drinkt volgens mij echt niet teveel hoor. In totaal iets meer dan een liter denk ik. Dat is toch wat ze moeten per dag, dus daar kan ik niks vanaf halen. Maar ik ga haar toch weer aftrainen met de rompers, want dan stopt ze haar handje er niet meer in. Dat gaat nog een drama worden! Ze móet en zal aan d'r navel wriemelen als ze duimt. Wie weet als ik straks geen dikke buik meer heb, dat ze haar eigen buik ook niet meer zo interessant vindt.. Nou nogmaals bedankt!
 
Hi
Ik gebruik snachts voor onze zoon pamper 6. Dit gaat goed. Ook hij lekte regelmatig door maar met pamper 6 heb ik geen last meer. Hij is 2 jaar en 1 maand.
Grt
Debby
 
Terug
Bovenaan