Alweer zwaar doorgelekt!! Welke luier werkt dan wel??

hoi,

uit eiegen ervaring kan ik je vertellen dat geen enkele luier helpt.
mijn zoontje is elke ochtend nat. tenzij ik hem snachts verschoon dit is het enige wat hem in de ochtend droog houd. hij wordt er meestal niet wakker van en wordt hij dat wel valt hij zo weer in slaap.

succes
groetjes monique
 
Ik gebruik voor de nacht de luiers van de kruidvat en dan neem ik een maatje groter en ik leg er dan een inlegluier in en dat gaat hier prima.

groetjes Tjitske
 
hoi, na vele luiers gehad te hebben en elke ochtend een kletsnatte dochter uit bed te vissen.
is ze een week droog met huggy's!!!!
(sind een week heb ik huggy'S)
een keer was ze nat dus ik balen, toen ik de luier af deed zag ik dat ik een pamper om had gedaan!

die luiers worden heel bol en absorberen het echt.
mijn dochter is 5 mnd oud en weegt 6,5 kilo   en we gebruiken luier 4, dit is vanaf 7 kilo.
ik ben tot nu nog te vreden
groetjes
 
Onze zoon is gelukkig al vanaf 2,5 jaar dag en nacht droog.
Maar daarvoor hadden wij hier hetzelfde euvel.
We zijn toen voor snachts  de lange (XL) luiers van het Kruidvat gaan gebruiken.
En voor 1 maatje zwaarder dan dat hij toen was.
Omdat die luiers dus extra lang zijn was het zeker met een jongetje ideaal!
Van Pampers zijn de large luiers trouwens lang niet zo large als die van het Kruidvat!!

 
Hoi,

Wij hebben hetzelfde probleem. Wat nu het beste werkt is 's avonds proberen te zorgen dat hij op het potje gaat. Als hij dat niet doet verschonen we hem een keer extra voordat we zelf gaan slapen.

De luiers (!) die hij om krijgt zijn: een Huggie Dry Nite voor kinderen van 4 tot 7 jaar (onze zoon is pas 2,5...) en omdat die dus nogal groot valt doen we er een luier in zijn eigen maat (maat 5 van Pamper/Huggies/Aldi) omheen. Op die manier kan die grote nachtluier zijn werk doen en blijft de luier op zijn plaats.

Verder heeft hij zijn slaapzak achterstevoren aan. Hij heeft nog nooit zijn luier uitgedaan 's nachts.

We doen ook wel eens een halve opgevouwen hydrofiel luier erbij in. Dan absorbeert het meer.

Je wordt er wel creatief van he?

Sterkte ermee. En als er mensen zijn met tips bijv over katoenen luiers ben ik ook benieuwd naar.

Groetjes Jo



 
quote: MisSJud3 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2006 09:47:18'));

Hoi allemaal,
Onze dochter van (volgende week) twee jaar lekt de laatste paar weken weer zwaar door 's nachts. We wisselen pampers mt 5+ af met kruidvat mt 4+. Maakt volgens mij niet echt veel uit. Ze drinkt nog wel een fles 's avonds, maar of ze die nou gelijk voor het slapen krijgt of een uur ervoor maakt niet uit. (fles gaan we niet weglaten) Nu is het zo dat ze sinds mijn buik dikker werd (ben nu 33 wk zwanger) ze ineens aan haar navel ging frummelen en soms haar hand in haar luier schuift en zo blijft liggen, volgens mij komt daardoor ook plas naar buiten, maar dat zie ik verder niet gebeuren natuurlijk. Ze slaapt wel vrij lang. Ze gaat om half acht naar bed en ze slaapt 'uit' tot negen uur. Wat wel helpt is als we haar 's avonds laat nog een keer verschonen. Op zich geen probleem hoor, maar als iemand een andere goeie tip heeft.. is deze welkom. Zo zie ik haar nog niet zinderlijk worden! Alvast bedankt voor de tips! Liefs Jude

hallo jude,

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn zoontje van 2. Niks hielp tot ik pampers maat 6 gebruikte het werkte. Als hij nog drinken krijgt voor het slapen gaan dan lekt deze luier ook maar aangezien hij dat niet krijgt werkt het prima, overdag heeft hij kruitvat vind ik echt superluiers

Groetjes Quintens mama





 
Ik gebruik bij mijn dochtertje van 2 jaar Pampers Baby Dry (maat 5).
Ze is nog nooit nat geweest, en ze slaapt toch ook van 19.00 tot 9.00 uur!
Ik geef haar geen fles meer, die heeft ze al ongeveer een jaar niet meer.
Het zal dus per kind verschillend zijn en niet echt aan de luier liggen.
 
Terug
Bovenaan