alweer zwanger

hallo allemaal, ik ben 38 jaar. Heb uit een vorige relatie 2 kinderen.Zij zijn nu 13 en 15 jaar. Twee jaar geleden opnieuw gelukkig getrouwd en met deze man hebben we afgelopen maart een gezonde zoon Mees gekregen. Een droom die uitkwam, een kindje samen. Het heeft erg lang geduurd dat ik zwanger werd van Mees, geloof bijna 1,5 jaar. Mees is nu 7 maanden en nu komt het.......gisteren een test gedaan,omdat mijn menstruatie uit bleef......ZWANGER!
Nu krijgen we, als alles goed mag gaan, in juni 2011 een kindje. Ben nog een beetje overrompeld. We wilde altijd graag nog een broertje of zisje voor Mees, en we wisten dat we daar ook niet te lang mee moesten wachten, want Paul Is 41jr en ik 38jr.
Nu is het al zo ver. We zijn opnieuw zwanger!!!! Ben ook wel bang wat onze omgeving hiervan gaat zeggen............nog een? nu al? Wij zijn er blij mee, het is en blijft een pracht wonder.
Liesemies
 
Hey liesemies,

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap...
Het idee went waarschijnlijk heel snel!! Ik hoop dat je er lekker van kunt gaan genieten....
Wat betreft de omgeving: ik zou me nioet zo storen aan de reacties die je erop krijgt. Mijn zoontje was 8 maanden toen ik weer zwanger raakte ( was wel gepland) En toch krijg ik steeds de vraag of het wel gepland is. Ben inmiddels over de helft en ik geniet met volle teugen! Ik vind het heerlijk om de kleintjes zo kort op elkaar te krijgen ( al heb je dat natuurlijk niet voor het zeggen)...
Ik zou zeggen: Geniet ervan!! En een hele fijne zs toegewenst....

Groetjes Miranda
 
gefeliciteerd, en idd niets van de (rot) opmerkingen van buitenstaanders aan trekken en lekker gaan genieten van de zwangerschap. er zijn altijd mensen die commentaar hebben
 
heerlijk toch, en fijn dat je nu niet zo lang hoefde te wachten! lekker van genieten..
Ik was met 7 maanden ook (al weer) zwanger van de volgende (ben in feb. uitgerekend). De opmerkingen van buitenstaanders vielen me erg mee! En ach, de rot opmerkingen gaan het ene oor in en het ander weer uit!

Geniet er lekker van!
 
zeker weten laat je niet gek maken door de buitenwereld ze hebben altijd wel hun mening..... zelf ben ik nu bijna 35 weken zwanger van de 6e..... zeer gepland ben erg trots dat ik dit mee mag maken dus laat je de vreugde niet ontemen wat ze ook mogen zeggen en geniet er van....

moeder van bijna 6 kindjes
 
hey hey
Als allereerst Gefeliciteerd!!

bij mij precies hetzelfde
mijn zoontje is geboren op 26 januari, hij is nu 7 maanden en ik ben in mijn 6de week.
Het is misschien snel.. maaaaar er zitten genoeg voordelen aan. Ook voor de kleintjes zelf!

Bij mijn eerste kreeg ik ook al steeds de vraag of het een 'ongelukje' was.
Ik heb zelf besloten het nog niet aan jan en alleman te vertellen.. ik heb meer zoiets van.. Ze merken het vanzelf wel.

Geniet lekker van je nieuwe zwangerschap ! en veel succes

groetjes

 
Terug
Bovenaan