alweer zwanger

Hoi,
Gefeliciteerd hoor, geniet er maar van!
En je omgeving? wat maakt het uit, jullie zijn er gelukkig mee en jullie kindje komt goed terecht, dus laat die blijdschap niet verstoren door evt, negatieve reacties!
Jullie leven, jullie keus (nou ja dat van het kindje blijkbaar,,hihi)
Liefs MJ
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aankomend wondertje. raar kan het lopen he? ik deed 6 jaar over mijn tweeling, 1,5 jaar over mijn 3e, en mijn 4e en 5e nog geen 3 maanden. er zit net geen jaar tussen die 2. ben nu 11 weken zwanger van mijn 6e en dat heeft ook oneveer 3 a 4 maanden geduurd
 
Gefeliciteerd!!! Het is geweldig.

Bij mij was de oudste ook 16 maanden toen de tweede werd geboren. Ik moest even slikken toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, ook om de reacties van andere.,
Weet je, ze hadden allemaal wel een mening! Nu dat ik 2 mannen heb, die super leuk samen zijn en echt heel lief, draaien de mensen bij. En geloof me, wij hebben een mooi huis, goed inkomen en ik ben ook nog een thuisblijfmama en niets was goed! ( niet dat het anders wel goed zou zijn...) Het is echt geweldig die 2. Ze spelen erg leuk en kunnen niet zonder elkaar!!!! En het is ook niet druk, je doet het er zo even bij.. hahaha. Wel veel luiers hoor..

Geniet ervan
 
Mijn oudste was 13,5 maand toen haar broertje geboren werd. Volledig gepland, 3e keer raak. Mensen lullen toch wel. Ik heb veel negatieve reacties gehad, het zou nooit gepland kunnen zijn. Jammer maar helaas. Toen ik na een jaar na de geboorte van mijn zoontje weer zwanger was (4e keer raak) gonsde het helemaal. Maar ook dat was gepland. Nu komen de vragen waar nummer 4 blijft. En die komt niet! En weet je? Schijt eraan, als je maar gelukkig bent!
 
Toch even een klein vraagje aan de ouders die de kindjes ook kort op elkaar hebben....Misschien een domme vraag maar toch...

Mijn zoontje was 8 maanden toen ik weer zwanger raakte. Nu merk ik dat deze zwangerschap me een stuk zwaarder valt qua vermoeidheid ( ook al ben ik al over de helft) Krijg dan ook altijd reacties van mensen zoals: had je maar niet zo kort op elkaar zwanger moeten worden. Je lichaam is dan nog niet goed hersteld van de eerste... Zou dit ook echt zo zijn? Of is dit gewoon een totaal andere zs...? Hadden jullie dit ook???

Groetjes Miranda
 
hoi miranda,

tussen mijn kindjes zit straks 2,5 jaar en ook ik merk dat deze zwangerschap veel zwaarder is.
ook al werkte ik bij de eerste zwangerschap 40u per week. maar ja, je hebt nu ook de zorg van een ander kleintje erbij.
dus veel tillen, traplopen ed.
 
Joh meiden, van harte gefeliciteerd!

Enne wat anderen denken niets van aantrekken lijkt me, het is jullie keuze of wens geweest...dan is dat toch goed.

Ik heb zelf na 2,5 jaar nog steeds geen kindje, dus kan alleen maar blij worden van zulke berichten van jullie hoor....!! Geniet van jullie kindjes en de een kiest ervoor ze lekker dicht op elkaar te hebben, dat is handig, maar ook een groter leeftijdsverschil kan handig zijn...maar ach wat is handig?? Het krijgen van een kindje is toch niet te plannen, tis alleen maar een droom die bij jullie in ieder geval uitkomt!!

Dussss genieten maar....
 
Terug
Bovenaan