amandelolie voor eczeem

Hallo Allemaal..

Mijn dochtertje heeft ook veel last van eczeem..
Heb al wel honderden middeltjes geprobeerd, maar heb nog steeds niet hèt middel gevonden...

Nou kreeg ik een tip van een vriendin van mij, ((ze werkt een een winkel met natuurvoeding en kreeg het daar te horen))

Hele sterke rooibos thee zetten.. Laten afkoelen.. Daar 3 keer per dag mee indeppen met een hydrofiel washandje, en helemaal laten intrekken..

Ik heb het zelf nog nie geprobeerd.. Ga er morgen mee beginnen..

Kan het toch proberen..

En rooibos thee schijnt wel goed te zijn voor rode en droge huid ed.. (staat er op..)
Het mag zelfs een beetje door de flesvoeding heen want het werkt ook van binnenuit..

Nou ik ga het testen!!
Als anderen het ook doen... Laat het weten!!!

Liefs Chantal
 
hallo

Mijn dochter heeft ook exceem, dus ook niet de enigiste hierzo. ik heb van alles al geprobeerd kwa zalfjes.

vasaline, hormoonzalf van de dermateloog voor geschreven, caladula crema voor exceem,uiercrame, honingzalf.

dit alles werkte allemaal, maar na 3 weken vond ik er geen verbetering meer in, ookal smeerde ik nog een weekje door.

Nu heb ik sinds 6 weken parfanac zalf. deze is speciaal voor exceem gevallen, hele droge huid en huisiritaties. zit geen hormoon in verwerkt.

te koop bij de drogist achter de toonbank.
Parfanac dus.

wie weet helpt dit ook bij een andere kindje.

hiernaast gebruik ik ook rooibosthee , hiermaak ik al haar kunstvoedingsflessen mee aan. 200 ml rooibosthee met haar schepjes melkpeoder.

succes
 
Hoi,

Ik zou nog even laten weten hoe het nu met Huub gaat.
Ik heb contact gehad met onze voetreflextherapeute van het werk.
Haar verteld over de amandelolie met bachbloesem.
Zij zei ook dat het goede resultaten had maar dat je wel onder begeleiding moet gebruiken.
Haar het verhaal van Huub uitgelegt en zij stelde toen voor om het te gaan behandelen.
Ik ben nu 3 x met Huub daarheen geweest en het resultaat is verbluffend.
Zijn eczeem is al veel minder en na de eerste x zagen we al resultaat.
Hij is ook veel activer, vrolijker meer wakker enz.
Hij wilde nooit op zijn buik liggen, volgens haar had hij last van zijn darmpjes en maagje. Na 1 behandeling van haar en 's avonds draaide hij zelf op zijn buik en bleef een paar minuten liggen zonder te huilen.      
Hij moet nu nog een paar x behandeld worden,maar het gaat al zoveel beter met hem.

Dus ik wil je toch bedanken want als ik niet voor de amandelolie had gebeld had Huub nog steeds veel last gehad.
Ik hoop dat het met je kindje ook goed gaat.

Groetjes Brenda en Huub.                    

 
Hoi Brenda,

geweldig zeg dat het zo goed gaat met je zoontje! Ben blij dat ik jullie daar een beetje in heb kunnen helpen.

Met mijn kleine meid haar huidje gaat het nog steeds supergoed. Ze voelt echt heel zacht aan terwijl ze in het begin een heel droog huidje had.

Veel succes en misschien spreken we elkaar nog eens.

Groetjes Anja (mama van Moraya 22-9)
 
Ons zoontje had ook veel last van eczeem en dit verergerde juist met amandel olie, hier bleek hij allergisch voor te zijn. Wat bij hem goed helpt is de babyolie met calendula van weleda. Het ruikt niet echt lekker vind ik maar het werkt goed!

Groetjes, Yvonne
 
Terug
Bovenaan