ambulance

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik heb een bijzondere vraag.
zijn er meer moeders die net als ik in de ambulance zijn bevallen of op een andere bijzondere plaats?
en of je er een nare ervaring aan hebt overgehouden?
mijn zoon (wouter 10-09-2007) is in de ambulance aan de kant van de snelweg geboren,we waren op weg naar het ziekenhuis,omdat de bevalling niet opschoot.
toen we de snelweg opdraaide voelde ik wouter naar beneden zakken,waarop de ambulance met 190km over de snelweg heen joeg,hij parkeerde de ambulance vervolgens op de vluchtstrook en de verloskundige kon wouter aanpakken.
ik weet dat het een bijzonder verhaal is en ben benieuwd of er meerdere zijn.
alvast een fijn uiteinde,groetjes danielle

Jeetje, wat een verhaal. Je hebt wel voor altijd wat te vertellen op verjaardagen.
Ik kan helaas niet delen in je ervaringen. Mijn dochter is in het ziekenhuis geboren en mijn zoon lekker thuis in ons eigen bed.
Groetjes, Karin

een bijzondere plek nee dat was het niet echt.
Maar wel apart een spoedkeizersnee om een uur 's nachts.

Als ik dat van tevoren had geweten was ik er waarscijnlijk nooit aan begonnen.
Zag er vreselijk tegenop De 30 minuten dan dat ik de tijd had om aan het idee te wennen.
Achteraf is het me 100 procent meegevallen.  
.
Ik weet nog dat ik dacht voordat ze het me kwamen vertellen het kan me geen flikker meer schelen wat er gebeurt. Of dat kind nu komt of over 10 jaar ik wil slapen

Ik was al zo vreselijk moe.

Hoi,

jeetje zeg, in de ambulance. Nee, zo spectaculair is het hier ook niet gegaan hoor. De oudste is na een ingeleide bevalling in het ziekenhuis geboren, de tweede thuis in mijn eigen bed (dat kan ik iedereen aanraden) en de derde in het ziekenhuis.

Groetjes van Marloes

ps mijn schoonzus werkt in een ziekenhuis en daar is laatst iemand in de draaideur bevallen. Lijkt me ook niet ideaal, maar het kind floepte er zo uit.

Bijzonder was de geboorte van Feline niet. Wel een groot drama... Na anderhalf uur persen nog niet geboren en toen naar het ziekenhuis met de ambulance. En dat duurde lang!! En ik woon 10 minuten van het ziekenhuis, maar met alle drempels en rotondes leek het uren te duren. Na nog eens 3 kwartier persen is ze met de vacuum geboren (na eerst een nieuwe te hebben gepakt, want hij was kapot.....)
Vervolgens zijn ze 3 kwartier bezig te zijn om knippen en scheuren te hechten.
Had ik nou maar meteen poliklinisch bevallen... maar nee ik moest en zou thuis bevallen. Volgende keer moet ik in het ziekenhuis bevallen en ook veel op controle in het ziekenhuis omdat het nu zo moeizaam ging.

Dus een lekker drama verhaal.

Maar weet je wat er wel bijzonder was: Hoe zielsgelukkig we waren toen ze was geboren!!

liefs Mariska

Hoi,

Lijkt me behoorlijk heftig om zo te bevallen... Als je dan iets te kiezen hebt??  

Hier ook geen bijzondere bevalling. Zelfs de uitgerekende datum was geen verassing. Een geplande keizersnede is dan ook niet echt leuk. Geen wee helemaal niets.... Hoop toch dat ik ook ooit mag zeggen dat ik op een natuurlijke manier ben bevallen want dit was niks.
En zoals hierboven wordt gezegd: Het is inderdaad pas bijzonder als je kind op je borst ligt!

Groetjes,

Frieda

hey ook hier geen aktie,juist erg softy
ben gewoon thuis bevallen..6;00 weeen begonnen,8;00 vk kwam,09;10mocht meepersen,9;48 onze meid werdt geboren!

ik weet dat ik een makkie heb gehad,tewijl de vk dacht tijdens de controles..dat wordt wat..en als ik zo de verhalen hierboven lees besef ik me nogmaals heel goed hoe geluk ik heb gehad dat het thuis was ..wat ik heel graag wou en heel gemoedelijk ging.

1 van deze verhalen lijkt op die van mij.
ik ben thuis begonnen. 0.00uur braken de vliezen en begonnen de weeën. rond   5.30 kwam de vk 3cm ontsluiting. vk ging weer weg. 6.30 vk was er weer 10cm ontsluiting. ik mocht persen. tot 7.30 de geperst maar er zat geen vooruitgang in. ambulance gebeld en op naar het ziekenhuis. daar ben ik ingeknipt en met behulp van de vacuuümpomp is ze gehaald. om 8.23 was ze er. pfff wat een bevalling maar wat een machting mooi meisje bij mij in de armen

Terug
Bovenaan