Ananas

Hoihoi,

In ananas zit een stof die je baarmoeder kan prikkelen, net als in tonic. Ook een orgasme kan de bevalling op gang brengen...maar je moet het wel iets nuanceren, het eten van ananas, drinken van tonic en het hebben van een orgasme werkt alleen als je lichaam er aan toe is en zelf al iets voorwerk heeft gedaan. Ik heb  voor de bevalling van Isabelle(nu 2,5 jaar geleden) ananas gegeten, tonic gedronken alsof het mijn laatste redmiddel was...helaas heeft het niet geholpen en bleef Isabelle lekker zitten.

Dus je kan het proberen maar, hou er rekening mee dat het niet hoeft te helpen!!

Groetjes en Succes!

Odette934+5)

Hai hai,

Ik heb net heerlijk stukjes ananas gegeten, wie weet dat het helpt ;)
Heb vorige wk in het ziekenhuis gelegen met om de 3/4 minuten weeën, we dachten allemaal wel dat het door zou zetten, maar helaas.....

Ik wacht geduldig af...:)

Nephele,
37wk-2dg

Wonderolie...(ik weet de officiele naam niet) is verkrijgbaar bij de apotheek zonder recept.
Het is onwijs smerig spul maar het schijnt soms te werken als je kindje er klaar voor is tenminste.
Succes

Hallo,
Zover ik weet kan het stofje dat in tonic en ananas zit wel een bevalling opwekken. Maar het enig probleem is dat we het dan over liters tonic of kilos ananas hebben voordat het gaat werken.
Groetjes lillian

Haha ik heb me bij mijn vorige zwangerschap ongans gegeten aan de
ananas de laatste paar weken, sex gehad alsof mijn leven er vanaf hing,
lange wandelingen, veel op bed, acupunctuur, maar nee hoor, mijn
lichaam bleef potdicht zitten, kindje bleef gewoon binnen!

Uiteindelijk, met gel, kon ook mijn lichaam de prikkels niet meer
tegengaan en werd ze dan na 42,5 week (17 dagen te laat) éindelijk
geboren!

gezelllig, wist ik allemaal niet. ik heb net een ananas die al lang rijp was gegeten, gekregen van de schoonouders van mijn man (ouders van zijn ex-vrouw dus zogezeid).
ik zal er tzt rekening mee houden.
gjes Miep36

Terug
Bovenaan