Ananas

Hoi allemaal,

bakerpraatjes zijn het........

Je lichaam moet er echt klaar voor zijn om op dat soort  dingen te reageren en het eten van het hart  van een ananas of wonderolie drinken geeft alleen maar krampen zodat je denkt  dat het voor weeen zijn, dus meiden sorry maar alleen als je lichaam er echt klaar voor is helpt de sex, sperma en orgasme je baarmoedermond sneller te verweken.......

Groetjes, Angel  

haha ik heb ook alles geprobeerd, maar mijn dochter weigerde toch echt om eruit te komen. het ziekenhuis wilde haar ook niet halen en uitgerekend dat weekend in nov dat iedereen vastzat in de sneeuw, begonnen de weeen alsnog vanzelf, maar zelfs dat schoot niet op en ik moest alsnog geholpen worden met opwekkers ed en jawel 18 dagen te laat is ze dan toch geboren...

Angela

Hallo dames,

In het maart-nummer van Kinderen staat het volgende:

Ananashart eten of wonderolie drinken werkt enorm op je darmen en je kunt er buikkrampen van krijgen. Dit prikkelt weliswaar de baarmoeder waardoor de weeën mogelijk beginnen, maar de kans is ook groot dat je er nare weeënstormen van krijgt.

Onderstaande methoden zijn niet wetenschappenlijk bewezen en helpen alléén rondom de uitgerekende datum én als de baarmoedermond 'rijp' is voor de bevalling.

* Vrijen met je partner. Een orgasme prikkelt de baarmoeder en bovendien zitten in sperma hormonen die de weeën op gang kunnen brengen.
* Frambozenbladthee drinken. De thee werkt in op het samentrekken van de baarmoeder en kan in sommige gevallen de weeën stimuleren.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze informatie.

Groetjes,

Neeltje.

Hallo,

Naar mijn gevoel heeft de ananas bij mij wel geholpen. Ik was 40 weken en 2 dagen zwanger. Al een paar dagen naar het ziekenhuis geweest voor ctg-scan omdat ik nog maar weinig leven voelde in mijn buik. 's Morgens in het ziekenhuis geweest, kreeg van de gyn te horen dat alles ok was, maar dat de bevalling waarschijnlijk nog wel even op zich liet wachten. Had de avond van te voren het hart en de rest van 1 ananas gegeten. Ikke 's middags naar bed, dutje doen, werd wakker, waren de vliezen gebroken. 12 uur later was mijn zoon er.

Mijn zusje had hetzelfde. Ze was de zwangerschap zat, ze was ruim 39 weken zwanger van haar 2e. Ik mijn 'tip' gegeven. Ze heeft 's avonds een hele ananas naar binnen gewerkt en 's nachts begonnen bij haar ook de weeen.

Tuurlijk kan ook toeval zijn.....

Nu ben ik 36 weken en 6 dagen zwanger van mijn 2e. Ben van plan om maar weer die ananas te gaan eten. Niet te vroeg natuurlijk, maar als ik het  moe  ben, ga ik flink eten. Baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen.

Terug
Bovenaan