Anastasia

deze naam heeft niet mijn persoonlijke voorkeur... afgekort vind ik em dan wel weer leuk....

Namen zijn erg persoonlijk... en je moet je eigenlijk niet laten lijden door hordes zwangere vrouwen...
Een naam is eigen... eentje waar jij voor kiest. Niemand kan die keuze voor je maken...

Doe gewoon wat jij het mooist vind.
Succes met het zoeken naar een geschikte naam
 
Ik vind het persoonlijk ook niet een naam die ik ooit zou kiezen.
Maar als jij hem mooi vind moet je echt doen hoor, niet van iemand anders zijn mening af laten hangen.
Afgekort vind ik hem wel mooi, en wat je ook zou kunnen doen is haar wel volluit Anastacia kunnen noemen met roepnaam Ana....snap je wat ik bedoel.
Want net wat je wel zegt het is wel lang om uit te spreken maar dat zou je dus zo kunnen oplossen en dan heb je toch de naam die je mooi vind.

sucses ermee

gr louise
 
Gewoon doen wat jullie zelf mooi vinden. De naam is toch een cadeau van jullie aan je kind. Zelf ben ik absoluut niet van plan om de naam die wij gekozen hebben voor een soort "jury" laten keuren.
Zelfs onze familie krijgen het pas na de bevalling te horen. Mijn ervaring is nl dat mensen anders toch de neiging hebben om er een soort "discussie" punt van te maken.
Groetjes judith
 
hmm ja dat is waar. Het is alleen dat ik nog steeds niet DE naam heb gevonden. Dan heb ik een potentiele kandidaad en dan moet ik het er even over hebben om te kijken of ik hem nu echt wel zo leuk vind. Het blijft moeilijk.

Bedankt voor jullie reacties en jullie horen het zeker nog

groetjessss
 
Het nadeel van lange namen is dat ze altijd afgekort worden. En dat is misschien niet je bedoeling.

En ik vraag me af of DE naam wel bestaat.....ik heb hem in ieder geval nog niet gevonden!

Mijn schoonmoeder vertelde dat ze een mooie naam echt ging oefenen voor zichzelf. Gewoon voor jezelf kijken hoe het klinkt:

Anastasia, eten!
Kom maar Anastasia
enz enz
 
hahah ja dat oefenen doe ik ook wel eigenlijk een beetje dan.

Ja met DE naam bedoel ik DE naam voor ons kindje. Als ik die hoor, dat ik zeg: JA dat is het!
En dan moet ik ook nog het geluk hebben dat mijn lieve man het ook mooi vind. Maar die is niet zo heel moeilijk. Alleen net die ene naam die ik zo mooi vind vind hij net niet zo. Daarom zat ik nu ff met anastasia...

Groetjessss
 
Terug
Bovenaan