Andere forums

Hi allemaal!

Ik was benieuwd of jullie ook weleens op andere forums (fora? oeps) meelezen en schrijven en zo ja welke? Ik kijk zelf bijvoorbeeld ook weleens op het forum van ouders online en wat me opvalt is dat de toon daar altijd zoveel harder is dan hier. Ik ben blij dat het er hier altijd heel aardig en gemoedelijk aan toe gaat, maar soms vind ik het wel even leuk om daar die felle discussies te lezen... Hoe zit dat bij jullie?
Wat ik me ook afvroeg, ben ik nou de enige die sinds de zwangerschap een soort forum verslaving heeft gekregen? Ik keek vroeger echt NOOIT op forums, wist niet eens wat het waren. En nu? Als ik een weekend weg ben verheug ik me er gewoon op om het forum weer te checken om te zien wat er nu weer allemaal gebeurd is!
Misschien dat jullie me niet eens kennen want ik schrijf zelf eigenlijk niet zo vaak, maar ik lees echt al maanden mee dus heb het idee dat ik sommigen hier echt wel een beetje ken. Herkenning? Ik voel me af en toe zo een nerd...
Liefs, Bebek

Hoi Bebek,

Ja, dat heb ik ook wel hoor. 's Avonds als Esther op bed ligt is echt even mijn forum-momentje. Ben straks het weekend weg, dus dat zal wel moeilijk worden...
Ik kijk alleen op andere fora op deze site en dan vooral bij de andere 0-1 fora. Nu ik zwanger ben heb ik me ook weer 'aangemeld' op het zwangerforum, maar ik moet zeggen dat andermans zwangerschapskwaaltjes me toch minder boeien dan andermans kinderen...

Groetjes,

Eveline

Heel herkenbaar.
Ik ben verslaafd aan het forum. De pc staat veel uren per dag aan. Reageer ook niet altijd maar lees met veel genoegen mee.
Ik lees af en toe mee op het voedingsforum, maar meer niet anders kom ik helemaal nergens meer aan toe.

Groetjes,
Monique mv Nick

quote: bebek schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2007 09:25:47'));

Hi allemaal!

Ik was benieuwd of jullie ook weleens op andere forums (fora? oeps) meelezen en schrijven en zo ja welke? Ik kijk zelf bijvoorbeeld ook weleens op het forum van ouders online en wat me opvalt is dat de toon daar altijd zoveel harder is dan hier. Ik ben blij dat het er hier altijd heel aardig en gemoedelijk aan toe gaat, maar soms vind ik het wel even leuk om daar die felle discussies te lezen... Hoe zit dat bij jullie?
Wat ik me ook afvroeg, ben ik nou de enige die sinds de zwangerschap een soort forum verslaving heeft gekregen? Ik keek vroeger echt NOOIT op forums, wist niet eens wat het waren. En nu? Als ik een weekend weg ben verheug ik me er gewoon op om het forum weer te checken om te zien wat er nu weer allemaal gebeurd is!
Misschien dat jullie me niet eens kennen want ik schrijf zelf eigenlijk niet zo vaak, maar ik lees echt al maanden mee dus heb het idee dat ik sommigen hier echt wel een beetje ken. Herkenning? Ik voel me af en toe zo een nerd...
Liefs, Bebek

Hooi..
ik hb het ook vreselijk.. de forum koorts
Zat vroeger ook nooit op forums.. ( wel layout site's ) en schrijf ook al sinds de zw mee...
elke dag moet ik sochtends en savonds ff lezen..
anders hou ik het niet meer bij.
En heb al vele goede tips hier vandaan ..
van mij mag dit het nieuwe cb worden  
heb ook wel op andere forums gezeten maar daar kreeg ik verbazend ( weet niet meer welke site en forum het was.. ) gezeur dat ik er niet hoorde en maar naar tienermoeder.nl te gaan ofzow..

dus wat mij betreft is dit het BESTE forum van de wereld ..
groetjes sylvia

en wat dat hardheid vn andere forums betreft wij zijn gewoon allemaal gezellige mensen dus is het hier ook veel leuker

Erg he, hier ook zo een. Nog nooit op een forum geweest tot ik zwanger was en nu ben ik er niet meer van af te slaan, maar ik ben erg trouw. Ik heb wel eens op een ander forum gekeken (van babybrabbel ofzo), maar dit is voor mij de leukste. Hier "kennen" we elkaar allemaal wat beter.

Groetjes Ilona

Ik lees elke dag op www.paboforum.nl   (voor juffen en meesters)
En op www.specialoldiesgroup.com   (voor de 40 gamers in onze clan)
Deze laatste site beheerd mijn man en we maken daar afspraken over wanneer we met welke playstationgame online zijn. Eens per jaar hebben we een clanmeeting en regelmatig ga ik met mijn gezinnetje bij clanvrienden op bezoek of komen ze bij ons thuis.

hoi

Voordat ik zwanger raakte van de oudste had ik nog nooit een forum bekeken en nu...heb ik elke avond een forum uurtje.
Ik schrijf ook nog steeds op het juni 2005 forum (zat eerst ook hier, heb toen een website voor ze gemaakt. www.juni2005babies.com en daar hebben we ons eigen besloten forum bij gemaakt) De meesten van ons forummen dus al bijna 3 jaar met elkaar. We spreken geregeld wat af en zitten uren te tikken op msn haha.

Hier lees ik vooral mee, tijdens de zwangerschap schreef ik nog wel regelmatig en deed de januari lijst een tijdje.

groetjes chislaine mv Luna juni 2005 en Indy dec 2006 (maandje te vroeg geboren)

Hi,

Voordat ik moeder werd heb ik nooit een forum bezocht, was er helemaal niet mee bezig. Maar nu.....ja hoor ontzettend verslaafd. Mijn man weet niet wat hij ziet...ik zat nooit zoveel achter de computer. Tijdens mijn verlof ben ik hier "per ongeluk" beland en ben niet meer weg te slaan. hahaha

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan