Andere forums

kijk inderdaad ook wel eens op forum van ouders online en vind het daar vaak ook een stuk onvriendelijker dan hier. kijk hier regelmatig mee maar heb niet altijd tijd om een topic te openen of te reageren, zou ik wel vaker willen doen. Bij mijn oudtse kindje keek ik ook altijd op forums en dat werd minder toen hij wat ouder werd maar nu ben ik er wel weer mee bezig  nu  we weer een kleine  hebben  

Inderdaad, hier nog iemand met een verslaving!!!
Ik kom hier en op het maartforum op forumplaza en dan ook nog op 2 msn groepen! verder nog gewoon msn en hyves...
Wat een wonder dat ik nog tijd heb om te eten en slapen en werken en...en...

groetjes Yvonne

ik heb eigenlijk nog nooit op andere forums gekeken, maar dat ga ik nou toch maar is doen....
moet wel zeggen dat ik echt een beetje verslaafd ben aan jullie hoor!! haha....
vind het echt heel leuk! kijk elke dag ff!!

groetjes marijke

Hoi meiden,

Ben eigenlijk dagelijks op dit forum te vinden, reageer niet altijd maar lees wel alles!
Voordat Evi er was nooit op een forum gezeten maar nu....
Op een ander forum kom ik niet, vind het hier gezellig, leuke meiden en altijd wel advies of gewoon gezellige kletspraat.
Dus, ik blijf hier hihihi

groetjes sonja

Hier ook nog een!
Wist eerst amper wat het was en wat het inhield!
Heb nu samen met Jennifer 1 nachtje in het ziekenhuis gelegen, dus heb veel in te halen! Ben druk ana het lezen! Groetjes!

ik zit hier ook graag.vroeger ook nooit een forum bezocht,maar sinds mn zwangerschap.....alleen op dit forum trouwens.ik heb wel meer rondgeken,maar ik vind deze het prettigst lezen/schrijven en dit cluppie is echt leuk!!!hier staat de pc de hele dag aan,dus tussen de werkzaamheden door kijk ik ff en klets ik wat op msn.momenteel wel wat minder,mn ventje heeft me hard nodig.ik kan t dus af en toe ook niet meer bijhouden
groetjes kari

Terug
Bovenaan