andere inentingen

hee dames
nu even een vraag over alle andere vaccinaties
ik las net op de site mwof.nl een aantal reacties van ouders na het in laten enten van hun kinderen dat er veel kinderen overlijden of gehandicapt raken na het laten enten van de entingen die alle baby,s krijgen pff vind dit wel erg eng allemaal nu en vooral na het nieuws van vorige week,vandaag kregen we te horen dat djayden precies de zelfde uit de zelfde serie heeft gehad 26okt schrok best erg ja en vooral omdat hij de 23e weer moet voor een pneu enting

welke dames laten hun kindjes wel enten en wie niet?

liefs patricia

Het is nogal een lastig onderwerp, waarbij veel angst en gevoel komt kijken. Iedereen maakt hierin zijn eigen keuzes. Mijn oudste 3 kids zijn wél ingeënt, maar Leah is voor niets ingeënt. Ik ben zelf lid van de Vereniging Kritisch Prikken, dat geeft al aan dat ik erg sceptisch kijk naar inentingen.
Het zoontje van mijn broer is na een inenting helemaal buiten westen geraakt, erg eng, leek alsof hij het niet zou halen, maar toch gelukkig uiteindelijk wel. Dan ga je meer nadenken en lezen over de stoffen die in de vaccinaties zitten. Maar nogmaals: lastig item voor iedereen, want iedereen wil zo graag het beste voor z'n kind(eren), maar je weet nooit waar je het best aan doet.........

Het is nogal een lastig onderwerp, waarbij veel angst en gevoel komt kijken. Iedereen maakt hierin zijn eigen keuzes. Mijn oudste 3 kids zijn wél ingeënt, maar Leah is voor niets ingeënt. Ik ben zelf lid van de Vereniging Kritisch Prikken, dat geeft al aan dat ik erg sceptisch kijk naar inentingen.
Het zoontje van mijn broer is na een inenting helemaal buiten westen geraakt, erg eng, leek alsof hij het niet zou halen, maar toch gelukkig uiteindelijk wel. Dan ga je meer nadenken en lezen over de stoffen die in de vaccinaties zitten. Maar nogmaals: lastig item voor iedereen, want iedereen wil zo graag het beste voor z'n kind(eren), maar je weet nooit waar je het best aan doet.........

t is idd klote allemaal die inentingen.
hoorde van de week dat er 3 kindjes gestorven zijn aan die menigkokken prik. toen ging mn hart ook wel weer tekeer. bbrrr eng allemaal zeg.

succes met al die keuzes die je nu moet maken.

liefs, do

Wil even opmerken dat er inderdaad vorige week drie kindjes zijn gestorven nadat ze een inenting gehad hadden... dit zegt natuurlijk niet automatisch dat ze ook AAN die inenting zijn overleden!!!
Dat wordt op dit moment onderzocht, maar vooralsnog wijst niets in die richting. Op het internet doen de wildste verhalen de ronde, alleen zijn de meeste niet onderbouwd met feiten!
Mensen vergeten dat de ziektes waartegen gevaccineerd wordt ook heel vervelend kunnen zijn, zo niet blijvend letsel kunnen veroorzaken of erger!
Ik ben ook kritisch als het op vaccineren aankomt, laat mijn kinderen ook niet meer vaccineren als ze ziek zijn of niet lekker, dan stel ik het uit, maar vaccineren doe ik wel.
Het is een eigen keuze, die iedere ouder voor zich moet maken, maar ik vind het wel jammer als die keuze op verkeerde informatie gebaseerd is (informatie zoals je die nu veel op internet vindt).
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Hoi Patricia,

Per jaar overlijden er 5 tot 10 kinderen kort na een vaccinatie. Daarvan kan niet worden vastgesteld dat ze AAN de vaccinatie overleden zijn (wat niet wegneemt dat dit heel erg is uiteraard), bij een niet te vinden oorzaak wordt dit dan wiegendood genoemd. Overigens kan dan dus ook niet worden bewezen dat ze er niet aan zijn overleden.
5 tot 10 kinderen is natuurlijk niet veel, als je weet hoeveel kinderen er gevaccineerd worden, en als je bedenkt hoeveel kinderen er zouden overlijden als alle ziektes waartegen gevaccineerd wordt nog zouden voorkomen....
Natuurlijk piep je wel anders als het je eigen kind betreft, maar nogmaals, er zouden veel meer kinderen overlijden als er niet gevaccineerd zou worden en de kinderziektes waartegen geent wordt nog zouden voorkomen!!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Terug
Bovenaan